2733
2739

اگر قاتلی سعی کند دارد وارد خانه ام شود،باید چه کار کنم؟


- این مطالب از سایت های مختلف جمع اوری شده و سعی میکنه شما رو برای موقعیتی که فرد مشکوکی نزدیک خونه شما وجود داره،یا حس میکنید ممکنه فردی بخواد برای کشتن شما وارد خونتون بشه اماده کنه.

معمولا این اتفاق در زندگی تعداد کمی از افراد میوفته اما دونستن این نکته ها ضرری نداره و وقت زیادی نمیگیره


فرار کردن

- فرار کردن در شرایطی که شما از مهاجم کوچک تر و ضعیف تر هستید راه حل مناسب تریه،بعضی خانه ها درب پشتی یا پنجره ای به سمت خیابان های دیگر دارند،اما اگر خونه شما در فرعی نداره،این روش ممکن نیست.


- شما توسط فرد مهاجم غافل گیر شدید و تا زمانی که اسلحه نداشته باشید و نتونید از اون استفاده کنید،توی نقطه ضعف بزرگی هستید و در صورتی که نتونید از خونه طریق درب پشتی خارج بشید،همین وضعیت باقی میمونه.


در هارو قفل کنید

- اگر شما هیچ راه فراری برای خارج شدن ندارید،با پلیس تماس بگیرید،اما تا رسیدن پلیس مدت زیادی طول میکشه،برای این که وقت بیشتری برای خودتون بسازید،در اصلی رو قفل کنید،وارد یکی از اتاق ها که در سالم و محکمی داره بشید و اون در رو هم قفل کنید،در این مدت سعی کنید با پلیس تماس بگیرید و ادرس دقیق خونتون و مشخصات مهاجم رو در صورتی که چهرش رو شناختید یا اون رو دیدید بگید.

شکستن هر در مدتی زمان برای شما میخره.


به مهاجم حمله کنید

- زمانی که دیگه در ها کاربرد ندارن و شکسته شدن و راهی برای فرار وجود نداره،و مهاجم رو به روی شماست و میدونید قراره کشته بشید،به مهاجم حمله کنید،این که به صورت شوک شده بمونید و فقط جیغ بزنید،کمکی به شما نمیکنه،جیغ و فریاد زدن میتونه افرادی رو برای کمک به شما مطلع کنه،اما این کار ها برای قبل رسیدن شخص به چند متری شماست و تنها جیغ زدن کمکی نمیکنه.


- برای حمله به مهاجم میتونید از هر جسم تیز و سختی استفاده کنید،استفاده از چاقو بهتره،چون که به اندازه کافی اسیب میزنه و تقریبا توی همه خونه ها وجود داره،اما اگه توی خونه چاقو ندارید(همه دارن) میتونید با شکستن اینه یا شیشه و گرفتن بخش انتهایی اون با پارچه،چاقوی دست ساز درست کنید(حداقل از هیچی بهتره)


- و در صورتی که هیچ سلاحی پیدا نکردید و درگیر شدید،به بخش های حساس بدن و صورت ضربه بزنید،چشم ها در صورت اسیب پذیر ترین بخش هستن و اگه بتونید بهشون اسیب بزنید به احتمال زیاد زنده میمونید و مهاجم کور میشه.


- نقاط حساس دیگه ای مثل سیب ادم در گلو،بیضه ها،بینی و زانو هستن،در صورتی که نمیتونید به چشم ها بزنید،به این نقطه ها با بیشترین قدرت ممکن ضربه بزنید.


-به مهاجم التماس نکنید،گریه نکنید و درخواست نکنید شمارو ول کنه،چون بی فایدست و وقتی راهی برای فرار ندارید مجبورید با قاتل بجنگید.


پایانی

سعی کنید در صورتی که میتونید یه ورزش رزمی یاد بگیرید و توی خونه وسایلی مثل اسپری فلفل و چاقو مناسب نگه دارید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز