2789
عنوان

ووووووییییی چندش🤮🤮🤮+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 750 بازدید | 71 پست

دوستان یه پرس غذا حسودی ندارد که 

منظور من خز بازیاشونه

در ضمن قوم شوهرم نیستن 

یکی از اشناهان

می‌خوام از خودم بگم:یه زن۲۲ساله که یه دختر دوساله داره .شوهرش خوبه خوب واژه ی خوبی نیست بهتره بگم عالیه.زندگیه نسبتا آرومی دارن این زن از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۴تصمیم گرفته بیشتر به خودش بها بده و ارزش خودشو بدونه باشگاه می‌ره رژیم میگیره کتاب میخونه به پوستش میرسه پس انداز می‌کنه.خدایا شکرت واسه این زندگی واسه دخترم واسه شوهرم واسه سلامتیه خودم واسه اینکه کمکم کردی به خودم بیام و قدر خودمو بدونم .دوستت دارم خدا جونم.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به یه پرس غذا😏

نه، به اینکه همسرش براش غذا اورده!

وگرنه چه دلیلی داره انقدر پیگیرشون باشی و حتی راجبش تاپیک بزنی؟؟

موقعی خستگیم در میره که موفق بشم و خوشحالی رو تو چشمای مامانم ببینم 😍🍃🍭 هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگیت مقایسه نکن♡ جوری پیشرفت میکنم که الگوی خیلیا و مایه افتخار خانوادم بشم 😍😌 
حالا تو چرا میخوای خودتو قانع کنی که محبت واقعی به این چیزا نیست؟ احساس میکنم حسودی!

تنها حسی که در من نیست حسادته

اونم حسادت به یه پرس کوبیده

می‌خوام از خودم بگم:یه زن۲۲ساله که یه دختر دوساله داره .شوهرش خوبه خوب واژه ی خوبی نیست بهتره بگم عالیه.زندگیه نسبتا آرومی دارن این زن از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۴تصمیم گرفته بیشتر به خودش بها بده و ارزش خودشو بدونه باشگاه می‌ره رژیم میگیره کتاب میخونه به پوستش میرسه پس انداز می‌کنه.خدایا شکرت واسه این زندگی واسه دخترم واسه شوهرم واسه سلامتیه خودم واسه اینکه کمکم کردی به خودم بیام و قدر خودمو بدونم .دوستت دارم خدا جونم.
نه، به اینکه همسرش براش غذا اورده! وگرنه چه دلیلی داره انقدر پیگیرشون باشی و حتی راجبش تاپیک بزنی؟؟

پیگیر نیستم حتی من ایشونو کامل نمی‌شناسم فقط می‌دونم یکی از آشناها ست

الان اینو بگم توروخدا منو نخورین باشه ؟؟؟؟؟

هفته ای دوبار همسرم با غذای آماده میاد خونه باید پاشم استوری کنم؟


می‌خوام از خودم بگم:یه زن۲۲ساله که یه دختر دوساله داره .شوهرش خوبه خوب واژه ی خوبی نیست بهتره بگم عالیه.زندگیه نسبتا آرومی دارن این زن از تاریخ ۱۴۰۰/۶/۲۴تصمیم گرفته بیشتر به خودش بها بده و ارزش خودشو بدونه باشگاه می‌ره رژیم میگیره کتاب میخونه به پوستش میرسه پس انداز می‌کنه.خدایا شکرت واسه این زندگی واسه دخترم واسه شوهرم واسه سلامتیه خودم واسه اینکه کمکم کردی به خودم بیام و قدر خودمو بدونم .دوستت دارم خدا جونم.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز