2777
2789
عنوان

بنظرتون کوتاه کنم یا درمان . مو .عکس

158 بازدید | 13 پست

بچه ها من خیلی موهامو دوسدارم ولی خیلی هم اذیت میشم ینی جنسشون خشکه و فر درشت . حالا موندم کوتاه کنم  و راحت شم یا اینکه درمان کنمو لذت ببرم . یک سااعت تمام بخاطرشون تو حمومم . فقطم تو حموم میتونم شونه کنم 

هر موقع خواستین از لفظ "دهاتی" برای تحقیر كسى استفاده کنین بايد بدونید دهاتی یعنی: تنوع لباس و رنگ و موسیقی شاد، یعنی تنوع زیبای لهجه ها، یعنی میراث فرهنگی، يعنى تمدن اصيل و پا برجا...😌😌😒😒تویی ک بی احترامی میکنی با این کلمه بدون ک معنیش چیه خدارو چ دیدی شاید داشتی از طرف با این کلمه تعریف میکردی کوته فکر....                      در عجبم از زنان!كه از خداى به اين بزرگى فقط يك شوهر ميخواهند،و از شوهر به اين درماندگى همه دنيا را...👤 شكسپير

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بزار دیگه

 تیکر بارداری نیست🦋:)                 یک ترنس       همجنس باز نیست !       دوجنسه نیست!   باعث انحراف نمیشه!       نشانه آخرالزمان نیست!                                                                    اون همونقدر برای این وضعیتش حق انتخاب داشت که تو برای مرد یا زن بودنت داشتی:)       

بچه ها لود نمیشه 😭

هر موقع خواستین از لفظ "دهاتی" برای تحقیر كسى استفاده کنین بايد بدونید دهاتی یعنی: تنوع لباس و رنگ و موسیقی شاد، یعنی تنوع زیبای لهجه ها، یعنی میراث فرهنگی، يعنى تمدن اصيل و پا برجا...😌😌😒😒تویی ک بی احترامی میکنی با این کلمه بدون ک معنیش چیه خدارو چ دیدی شاید داشتی از طرف با این کلمه تعریف میکردی کوته فکر....                      در عجبم از زنان!كه از خداى به اين بزرگى فقط يك شوهر ميخواهند،و از شوهر به اين درماندگى همه دنيا را...👤 شكسپير
مگه تو حموم مو هات رو شونه میکنی؟!

اره اگه بزار بیرون ک اصلا شونه نمیشن

هر موقع خواستین از لفظ "دهاتی" برای تحقیر كسى استفاده کنین بايد بدونید دهاتی یعنی: تنوع لباس و رنگ و موسیقی شاد، یعنی تنوع زیبای لهجه ها، یعنی میراث فرهنگی، يعنى تمدن اصيل و پا برجا...😌😌😒😒تویی ک بی احترامی میکنی با این کلمه بدون ک معنیش چیه خدارو چ دیدی شاید داشتی از طرف با این کلمه تعریف میکردی کوته فکر....                      در عجبم از زنان!كه از خداى به اين بزرگى فقط يك شوهر ميخواهند،و از شوهر به اين درماندگى همه دنيا را...👤 شكسپير
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روانشناسی

mahdi137800 | 6 ثانیه پیش

کنکور

fatimm85 | 17 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز