2777
2789
عنوان

پروفایلش🙄

| مشاهده متن کامل بحث + 1092 بازدید | 30 پست

ینی وقتی پسری ولتون میکنه با توجیح اینکه دوسش دارم خودتون رو حقیر نکنین

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ دوری آخه میدونم این مدت با کسی نبوده خبر دارم


طرف زن داره کنار گوششه شبا تو یه رنختواب میخوابن تو اتاق زندگی میکنن می‌ره خیانت میکنه زنه بعد یسال می‌فهمه تو چطور با این قاطعیت میگی کاری نکرده خبر دارم😐😐😐😐😐😐😐

👈🤷👉

منم‌دسوش دارم اونم دوسم داره ولی یه سری رفتاراوحرکاتش برام هضم کردنی نیست ومیخوام باهاش کات کنم

ولی دودلم

سلام tranquility_آرامش .دلم برات تنگ شده.چراکاربریتولغوکردی😔💔tranquility_آرامش          دوست خوبی بودی ببخشبدکه قدرندونستم💔
ببخشید چ تحقیری؟من ک راه نیفتادم دنبالش فعلا ک اون دوباره اومده سمت من

خب همینکه چک میکنیش بنی دنبالشی دیگه😕

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

خب همینکه چک میکنیش بنی دنبالشی دیگه😕

اونم دنبال کسی ک ولت کرده این اگ حقارت نیست پس چیه

اگه امضام رو میبینی لطفا برام دعا کن بتونم جهیزیه ام رو کامل کنم و خدا خودش گشایشی برام بفرسته🥺دیگه تک الکترون نیستم😅۱۴۰۴/۰۶/۲۶شدیم جفت الکترون#M🫀من مسلمانم اسلام دین کاملیست اما من نه اگه بدی از من دیدید از منه نه دین و مذهبم ولی اگه خوبی از من دیدید لطف خداست❤☕

خدایی فازشون چیه اینا😅 ی پسری بود ک عاشق بود و به عشقش نرسید الان بعد ۷ سال عقد کرده بیو نوشته مهم ...

😐😂😂😂خدا شفاش بده 


❤می خواستم زن زندگی ات باشم...زنی که پیش بند ببندد،،سیب زمینی ها را سرخ کند...زنی که فقط دستش در خانه ی تو بسوزد...و لک عادت ماهیانه اش بر ملافه های خانه ی تو بیفتد...می خواستم زن زندگی ات باشم...زنی که لنگه ی گوشواره اش را در خانه ی تو گم می کند...و صبح های زود،،بوی لاک قرمزش،،در اتاق خواب تو بپیچد...می خواستم زنی باشم که اکثر مریضی های عمرش،،صدقه سر زن بودن در خانه ی تو باشد...با این که خسته است برایت چای دم کند...وقتی بلیز بی آستین می پوشد حواسش باشد که پرده های خانه ات افتاده باشد...می خواستم سرم را با تو روی یک بالش بگذارم و دو تایی با هم بخزیم زیر یک پتوی مشترک...من با تک تک سلول هایم می خواستم زن زندگی ات باشم!!❤من لحظه به لحظه با تو عاشقانه در خیالم زندگی کرده ام گله ای نیست بعضی وقتا خیال بهتر از حقیقته 😞😞و اما خدایا باهات حرفا دارم نمی دونم کجای عدالته که صاحب جسم زن یه مرد باشه یه بار پدر ،،یه بار برادر،،یه بار شوهر و....خدایا مگه نگفتی بین زن و مرد فرقی نیست؟؟پس کوووو عدالتت؟؟قبولت دارما اما با منطقم جور در نمیاد که یه مرد به اسم غیرت و ناموس پرستی صاحب جسمم باشه برای محرم شدن با مرد دیگه ای از یه مرد اجازه بگیرم ....چرا نگفتی هر انسانی صاحب جسم و روح خودشه و باید خودش پاک بمونه و کسی حق نداره مالکش باشه خدایا چرااااااااااااا؟؟تو که عادلی تو که عدل داری چرا آخه؟؟چرا تو همه چیز بین زن و مرد فرق هست چرا مرد خیانت کنه لایق ببخشه زن خیانت کنه لایق مردن؟؟چرا آخه؟؟یا تو عادل نیستی یا بنده هات!!😔😔خدایا بیا برای یک بارم که شده عادلانه معامله کنیم من به یکتایی تو ایمان دارم اما با منطقم زندگی می کنم تو قواعد من بین زن و مرد فرقی نیست هر چی برای زن بده برای مرد هم بده و هر چی برای مرد خوبه برای زن هم خوبه ....اگر اینان مسلمانند یا رب کافرم گردان؛گر من کافرم از مسلک ایشان برم گردان!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز