2789

ببخشین حالا چون نظر خواستین میگم کلا از حط زدین بیرون 

داغ جوون‌دیده ی پر‌پر منم..مسلخ سروای تناور منم.. باغ گل بی بر و بی برگ،من.. غربت آهوی جوون مرگ،من.. ناجی باغ گل بی برگ کو؟.. ضامن آهوی جوون‌مرگ کو؟.. شب شد و پیک تب و غم سر رسید،.. عطر گلاب از خود قمصر رسید.. chavoshi ❤ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاش بالای لبت رو پوشش میدادی بعد روش رژ میزدی خیلی معلومه یه جوری شده

یه روی توی یه نقطه ای از زندگیت قرار میگیری و برمیگردی به سختی های پشت سرت نگاه میکنی، میبینی تو باید این سختی هارو میکشیدی، باید از این درد ها عبور میکردی ، باید این اتفاق ها میوفتادن تا تو به جایی که الان هستی برسی❤️🌸

از# #خط#‍ بیرون#نزنید

تیکر تولد یک سالگی گل پسرم😍   آنقدر شیرین است لحن و لهجه ات....که جن ها ز لب هایت بسم الله میخوانند💜f.m                                                         خدایا ممنونم که بهمون هدیه دادی.خدایا میسپارمش به خودت.چون به جز تو به کی بسپارمش.؟عاشقتم خدا💜💜                                         به ترک های بدن من اگه نگاه کردی.نگو وای چقدر زیاده...اونا یه تتو زیباست از طرف پسرم...اونا رد پای یک زندگی هستن.😍💜

کجه

اینجا تبادل نظر میکنیم محترم باشیم💜👤 یه وقت دیدی جواب کاربر بی منطق ندادم چون اصلا ریپلای شو نخوندم جواب آدمهای مریض نباید داد😊 نی نی یار محترم صدا میزنم رسیدگی کنه😆
اون دوتا قله که بالای لبت درست کردی یه کم بیارش پایین فرم لب خودت به این قشنگی اونجوری بد شده

یه نفر هست بالای لبش زیگزاک ناجور میکشه کاملا شبیه حرف M

کاش میشد درخت بودم، کاش تکه سنگی بودم در اعماق اقیانوس، کاش میتوانستم حیوانی باشم در دشتهای سرسبز و آزاد، نمیدانم، کاش هر چیز عجیبی باشم جز یک زن در دل خاورمیانه 💔

بخدا هیچ زیبایی ای نداره لبای خودت قشنگتره

       وه پاکی "شه‌لیر" قسم،قسم وه گیسِ "ژینا"                 وه غیرتِ "کورد" قسم،قسم وه خدای بینا                      قسمِ ایمه کوردیل گیسِ خوه‌یشک و دایه‌سه                     گیسِ خوه‌یشکو دایه مان جورِ سوره و آیه‌سه     ‌‌‌‌‌‌‌‌                                                                                                                 "له دارِ بَرزِ کلهرم✌🏻❤"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز