2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اصلا اگه کسی باور نکنه من کاملا بهش حق میدم چون من خودم بعد چند سال کاراشونو میبینم میرم تو شوک😂 و ...

خدایا اینجور ادمارو یا بکش یا عاقلشون کن. چقد حرصم میگیره میشنوم اینارو

خدایا اینجور ادمارو یا بکش یا عاقلشون کن. چقد حرصم میگیره میشنوم اینارو

دیگه خدا اینارو آفریده گناهای مارو پاک کنه

مثبت# _اندیشی

😜😜😜😜😜

آی وی اف، میکرو، میکرواینجکشن، ای یو آی... اینا روش های کمک باروری هستن توی آزمایشگاه تخمک از بدن خانم و اسپرم از بدن آقا گرفته میشه جنین(مراحل اولیه) به وجود میاد و توی رحم خانم گذاشته میشه توروخدا دیگه نپرسید آی وی اف چیه؟! 🙂🙂🙂جمله ی الان دیگه با پیشرفت علم ناباروری وجود نداره با وجود امیدی که توش هست یه دروغ محضه🙄🙄🙄انقدر به تازه عروس داماد ها و کهنه عروس داماد ها نگید بچه دار بشید حتی اگه بگید نینی نمیاری هم باز از زشتی سوال کم نمیکنه به هیچ زنی نگید بچه نداری راجتی تا بچه نداری خوش باش شما از دل کسی خبر نداری شاید اینا آرزوش باشه اما مشکلی داره 😭😭😭باور کنید خدایی هست اون دنیایی هست و ما به خاطر حرفای نسنجیده مون باید جواب بدیم😪اینکه حواسم نبود ته دلم چیزی نبود از رو خیر خواهی گفتم و منظوری نداشتم همش توجیهه برای مایی که تو قرآنمون هزار بار به تفکر و تعقل و اندیشه دعوت شدیم!!! 😑😑😑
دوستان قبول کنید  که زیبایی و خوشگلی خیلی مهمه  همونطور که ما خانوما از پسر پولدار و خوش ...

اره درست میگی. اما خوشگلی فقط ملاک نیس. خوشگلی با ی تصادقم از بین نیره طرف میخاد بزارتت کنار؟ بنظرم همچیز تعادلش خوبه. مگه الان همه ماها شوهرامون میلیاردرن؟ اما قبولشون کردیم بخاطر بقیه خلقیات خوبشون

خدایی من این معیارارو نداشتم دروغم نمیگم پول که اصلا برام مهم نبود ظاهرم در حد به دل نشستن بیشتر ...

من بعد ازدواج تازه فهمیدم شوهرم چی داره چی نداره. قبلش با اینکه دوست بودیم عین دسته بیل بودن نمیپرسیزم. فقط تو خاستگاری بابام پرسید خونه و ماشین داری یا نه

خواستگار دوستم بهش گفته بود باید باهام رابطه از پشت داشته باشی وگرنه نمیگیرمت

ببخشید خیلی واضح گفتم البته 

موقعی خستگیم در میره که موفق بشم و خوشحالی رو تو چشمای مامانم ببینم 😍🍃🍭 هیچوقت ظاهر زندگی دیگران رو با باطن زندگیت مقایسه نکن♡ جوری پیشرفت میکنم که الگوی خیلیا و مایه افتخار خانوادم بشم 😍😌 

خواستگارم سنی بود میگفت سنی شو چادرتم بردار بیام بگیرمت 😒

چـادر من!!! ❤️❤️تــو بــامـن بـزرگ شدی!🙆‍♀️درتـمام لحظات زندگی ام همرام بـودیـ  با من زیر باران ☔🌧️🌀ماندی و خیس شدی  با من قد کشیدی تغییر کردی با من زیر افتاب گرمت شد.. .من یک محجبه ام برایم از سختی هایش بهانه بیاور!😶ولی بدان حرفایت روی من اثر ندارد🙃من در این دنیا باحجاب بودنم را باهیچ چیز عوض نمی کنم😊😍❤️شاید از نظر بعضی ها زیبا نباشد 🤪ولی تمامم را به رخ هرکس و ناکسی نمی کشم 😎 "حجاب" مهر عنایت حق بر قامت فرشتگان زمین است ❤️🧡💛💚💙💙💜  تاریخ هیچوقت فراموش نمیکنه اون روزه روبه روی ضریح  امام رضا علیه السلام چادر سفید رو سرمنو قرآن بدست تو که از استرس یه آیه رو ده بار میخوندی ومنی که چشم دوخته بودم به گلای چادرو زبونم بند اومده بود. بلافاصله بعد گغتن بله بتو دستمو گرفتی و در گوشم گفتی.((تا اخر لحظه ای عمرت مال خودمی.... ومال خودم.. بعد از گذشتن این همه روزو ساعت این جمله ی تو هرشب میاد تو ذهنمو و گوشم  انگار تازس و همین الان گفتی چون هیجوقت کم نزاشتی و نزدی زیز حرفت...  من حاضرم بمیرم ولی یه روز بدون تو نمونم  زندگی بدون تو مثل مردن از عطش و خورذن آب و سیر نشدنه... 💔خداایا هیچ کاری و.. هیچ کاری نمیتونه شکر گزاری منو بابت نعمتات نشون بعده پس خودت یجور حساب کن مهربونم💜❤️💔
خواستگار دوستم بهش گفته بود باید باهام رابطه از پشت داشته باشی وگرنه نمیگیرمت ببخشید خیلی واضح گفتم ...

وااااه.🤔🤔🤔🤔🤔🤔این احتمالا همجا ی, خاستگاری میمرده ی, دور ترتیب طرفو میداده میگفت خیلی چسبید میرم دور میزنم بعدا میام

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زده به سرم

s_t_a_y | 38 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز