2789
عنوان

💙🦋بیاین مشاعره_یا هم هر شعر یا متنی که دوست دارین بگین

| مشاهده متن کامل بحث + 1649 بازدید | 471 پست
دیرگاهیست که من در دل این شام سیاه پشت این پنجره، بیدار و خموش؛ مانده‌ام چشم به راه...

هر که در کارها شتاب کند

خانه عقل را ویران کند


من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرکه او بیدارتر پردرد تر  هرکه او هشیارتر رخ زرد تر

راز دلت را مکن فاش به نامحرمان

دربرما محرمان راز گشودن خطاست

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
من پی گمشده ام امده ام ارغوانم را میخواهم

می‌رود عمر عزیز ما دریغا چاره چیست

دی برفت و می‌رود امروز و فردا چاره چیست

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
ترسم از آن قوم که بر دردکشان می خندند                   ...

از وصل تو گر نیست نصیبم عجبی نیست

هم ظلم و هم نور به یکسان نتوان دید

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد جز غم که هزار آفرین بر غم باد  

در دل هوسی هست دریغا نفسی نیست

ما را نفسی نیست که در دل هوسی نیست

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
تا چند عمر در هوس و آرزو رود       ای کاش این نفس که بر آمد فرو رود

دانی که چرا کعبه حق گشته سیه پوش 

یعنی که خداوند عزادار حسین است

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
تا نشوی خاک درش در نگشاید به رضا تا نکشی خار غمش گل ز گلستان نبری تا نشوی مست خدا غم نشود از تو ...

یاد روزی ک ب عشق تو گرفتار شدم، از سر خویش گذر کرده سوی یار شدم


هرکی  بدون ما خوشه،  در خوشی اش برکـــت...                        
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز