2777
2789
عنوان

یادبود تنهای تنهام😂😂

| مشاهده متن کامل بحث + 15262 بازدید | 1502 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب  کار خونه  هس  درسته ولی  بیستر  فشار  رو  مرد

بر چه اساسی؟

زن و مرد مکمل همند 

زن براساس ساختارش مرد بر اساس ساختارش کار میکنه 

بهتر بگم هر زن بر اساس ساختارش 

خیلیا میمونند خونه مرد کار میکنه خیلی هاهم شاغل و خونه هم کار میکنند 

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
دلیل ترکیدن تاپیک قبلی فاطمه بود بازم تگش کنم؟

اع واقعا به خاطر اون بود😐

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
واییی دمت گرم‌بابا حرف منو زدی عجقم😂لهش کردی😂

چاکریم😎

کلا مرد برا له کردن ساخته شده😂😂😂😂

شوخی# 😒😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
بچه ها پریسا گفت تگش کنین یادم رفت بگم ظهر همین جا نوشته بود

تگش کن😂

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
چاکریم😎 کلا مرد برا له کردن ساخته شده😂😂😂😂 شوخی# 😒😂

😂😘

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز