2777
2789
عنوان

یادبود تنهای تنهام😂😂

| مشاهده متن کامل بحث + 15262 بازدید | 1502 پست
😑😑😑😑😑🔪🔪🔪🔪🔪😂😂😂😂😐😐😐😂😂😂😐😐😐😐معمولا میگم رادی😂😂🔪راحت باش۰😂😂🔪

رادی جون خوابه؟😂😂😂

شوخی# 🙄😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
نه بابا ناراحت نباش  بادمحون بم آفت نداره خواهر  شانس منم همینه 😊

الهی بمیرم برات عزیزم😔

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂😂😂😂🔪🔪🔪🔪خودم خودمو میکشم شوما زحمت نکش😂😂😂😂✋🔪🔪🔪🔪🔪

زود😒😂

ب نی نی ات چیزی نشه😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
رادی جون خوابه؟😂😂😂 شوخی# 🙄😂

اوهوم😂🔪

حالا مگ جدی باشع چی میشه😐😐

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
خدارو چه دیدی شاید آقا امیر با پسرت برگشت پیش تو؟😄😄😄❤❤❤

فعلا که ترکیه تشریف دارن 

حتی اسم منو نذاشت تو شناسنامه پسرم

باورت می شه بچم تازه هفده خرداد می شه یکسالش 

من آخرین باری که دیدمش سه روزش بود

شوور منم شو لباساتونو خوفه خوف می شولما

😑😐😐😐😐😐😐😐😐

شوعر خودمه ب کسی نمیدممم😒

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
زود😒😂 ب نی نی ات چیزی نشه😂

چجوریع خودمو بکشم اون چیزیش نشع😐🔪

مث ونوس ک‌میگع ببوسش😐😂خداوکیلی من چجوری بوسش کنم😐🔪😂

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
میگم جوانان پرپر شده تا صبح شنبه که برن سیم بگیرن دستشون از دنیا کوتاهه اوخی پنجشنبه شب تعلیق شی ی ...

مث بازداشتگاه رفتنا تو فیلمای ایرانی😂😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
خدابیامرز بز بود مگه؟🤔

😑😂😂😂🔪ن ولی خیلی علف دوس داشت😂😂🔪🔪

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏
لعنتی تو تو قلب منی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂❤

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز