2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


لنتی خیلی خوب نوشته که

اره ولی کاش واقعی باشه😐😂

الان میبینی ی پسره نوجوون دماغ گنده جوشو که بتازگی بسبب کشف جذابیت عینک ته استکانیشو کنار گذاشته و چشاش قیچه است🤣🤣🤣

شوخی#  

الان میاد دعوا میشه😁😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
چرا تگ کردی 🤦‍♀️😂😂 @دخترلاکچری20     چرا اینجا نمیشه پستارو پاک کرد دنیا ☺☺


فقط تا سه دقیقه وقت داری حذف کنی

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

چرا تگ کردی 🤦‍♀️😂😂 @دخترلاکچری20     چرا اینجا نمیشه پستارو پاک کرد دنیا ☺☺

نباید میکردم؟! 🙄😂

کاش همونجور که بی دلیل یهو دلمون میگیره و ناراحت میشیم، بی دلیلم یهویی خوشحال بشیم =)

آدم مؤمن همه چی تمومه، سیرت زیبا داره چون دلش با خدا هست، صورت زیبا چون سیرت زیبا داره، چون خدارو دوست داره،دنیا و آخرت خوبی هم داره. 

کاربری مشترک، بعضی تاپیکا مال خودمه بعضیاش واسه دوستمه. 
والا....رومخمه این امضا😓

منم دچارم😂

خودایی خیلی نابوده😂

ازون دسته دخترایی ام که اگه بهشون سنگ پرت کنی😏برات گل پرت میکنن😐اما رو قبرت😎😂 من همینم که هستم:-!😎شاخ نیستم چون گاو نیستم=)✌خاص نیستم چون عقده ندارم;)😏بالا نیستم چون پرچم نیستم:-( 😌فقط یه آدمم چیزی که خیلیا نیستن …😏✌هے فِلانے…وقتے رفتے حتے فِکر برگشتَـم نَکن دَر دُنیـاے مَـــن هیچ آشغٰالے بازیـافت نمیـشـود:))😎به ما که نیومدی لاقل به خودت بیا;-)😂..................... ................................                           سلام کاربر محترم😀✌امضامو بخون و بگو چه امضای باحالی داری😎بعد ینفر میاد امضامو میخونه و وقتی میفهمه این بخش از امضام چخبره😓✌در واقع من و تو موفق شدیم ایسگاش کنیم😈✌😂😂 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز