2777
2789

مامان بزرگم فك ميكنه اين (😂) ایموجی گريه و ناراحتيه.









شوهر همسایه مون مرده بود به زنش تو روبیکا اينجوري تسليت گفته:


" خيلي ناراحت شدم 😂😂😂 روحشون شاد"




‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌😂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  😂😁










😎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شااد باشید🐣

گر نگه دار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدایا یه لطفی در حق ما بکن.😊😊

.

.

.

.

10 دقیقه قبل از مرگمون به ما خبر بده،

که گوشیامونو فرمت کنیم؛😭😭😭

وگرنه،

ختم که برامون نمیگیرن هیچ!!!!!!

تازه آتیشمونم میزنن…😂😂😂


گر نگه دار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.  
من چرا باهیچکدوم خنده م نگرفت

حالا ما هم که قهقهه نزدیم

زمینو تیکه و پاره نکردیم

ولی خوشمون اومد

جالب بود 

حال و هوامون عوض شد ابجی🤪

من هر شب به امید یه معجزه بزرگ میخوابم...به امید اینکه وقتی چشمامو باز میکنم تو کنارم نشسته باشی...با دستای کوچولوت بزنی رو صورتم و منو صدا کنی....روی پاهای کوچولوت وایسی و بپری بغلم🥲🥲🥲من تمام نی نی سایتی ها رو انسان های محترمی میدونم......به عقاید و نظرات همشون احترام میذارم ولی این رو دلیلی نمیبینم که نظر خودم رو نگم همه ما انسانیم،موجود اجتماعی هستیم پس لازمه عقایدمونو باهم به اشتراک بذاریم.تبادل نظر کنیم.....گاهی لازمه تغییر بدیم نظراتمونو.....پس دوست عزیزم اگه با نظرم مخالفی میتونی ریپ بزنی و نظرتو بگی من این توانایی رو دارم  که با هم تبادل نظر کنیم

نقش منشی در فیلم های ایرانی:



























- آقای رییس من بهشون گفتم شما جلسه دارین ولی ایشون


-اشکالی نداره، شما بفرمایید

😂😂😂😂



گر نگه دار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.  
شمه هم قهقه دونت خرابه☹️

یا خدااا

 هممون پس قهقه دون مون خرابه من ک خونمون رو رو سرم برداشتم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اوووففففف من دخترم نه پسر پروفایل پسرونه دوس دارم 😁

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻩ ﻟﺐ ﺩﺭﯾﺎ ﺑﻌﺪ

ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﻣﯿﺮﻩ ﮐﻨﺎﺭﺵ . ؟

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﺶ ﭼﺮﺗﻪ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺭفتم

.

.

.

.

.

.

.



ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺳﮓ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩﻥ😂😂😂😂

😜😜😜😜😜😜😜😜



گر نگه دار من آن است که من میدانم... شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد.  
شمه هم قهقه دونت خرابه☹️

خخخخ

تو دنیای واقعی بدجور قهقه میزنم در حتی که یکی باید جمعم کنه😑

ولی مجازی کم پیش میاد قهقهه بزنم 


من هر شب به امید یه معجزه بزرگ میخوابم...به امید اینکه وقتی چشمامو باز میکنم تو کنارم نشسته باشی...با دستای کوچولوت بزنی رو صورتم و منو صدا کنی....روی پاهای کوچولوت وایسی و بپری بغلم🥲🥲🥲من تمام نی نی سایتی ها رو انسان های محترمی میدونم......به عقاید و نظرات همشون احترام میذارم ولی این رو دلیلی نمیبینم که نظر خودم رو نگم همه ما انسانیم،موجود اجتماعی هستیم پس لازمه عقایدمونو باهم به اشتراک بذاریم.تبادل نظر کنیم.....گاهی لازمه تغییر بدیم نظراتمونو.....پس دوست عزیزم اگه با نظرم مخالفی میتونی ریپ بزنی و نظرتو بگی من این توانایی رو دارم  که با هم تبادل نظر کنیم
شمه هم قهقه دونت خرابه☹️


نه عزیزم شما قهقه دوسنت زیادی فعاله 😂😂

شوخی#  

                                                             کیدراما یه سبک زندگیه 😏😏                                       میشه برا من و خانوادم ۵ تا صلوات بفرستی؟ ❤                                                                                                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز