2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم هروقت ازمایش میدم یا سرم میزنم یک روز اینجور میشه طبیعیه فکر کنم

لطفا فقط خانم ها در تاپیک های من شرکت کنن بقیه از کودکی عاشق حسین ( ع ) می شوند درحالی که صدایی آرام در گوشم میگوید حسین ( ع ) روزی با دستان خودش نامش را قلبت حک خواهد کرد 💚 گم کرده ام خود را تو پیدایم کن ❄️

اره کبوده😢

کسی که سرم زده بلد نبوده

لطفا فقط خانم ها در تاپیک های من شرکت کنن بقیه از کودکی عاشق حسین ( ع ) می شوند درحالی که صدایی آرام در گوشم میگوید حسین ( ع ) روزی با دستان خودش نامش را قلبت حک خواهد کرد 💚 گم کرده ام خود را تو پیدایم کن ❄️

مور مور میشه انگشتام .همش بیحسم

تا فردا صبر کن اگه خوب نشد برو دکتر

لطفا فقط خانم ها در تاپیک های من شرکت کنن بقیه از کودکی عاشق حسین ( ع ) می شوند درحالی که صدایی آرام در گوشم میگوید حسین ( ع ) روزی با دستان خودش نامش را قلبت حک خواهد کرد 💚 گم کرده ام خود را تو پیدایم کن ❄️

فشارم افتاده بود بهم زد.با دوتا امپول عفونت زد تو سرمه .ممکنه واسه داروها باشه؟

ممکنه بخاطر داروهم باشه ولی اکثرا وقتی چند روز تو دست انژیوکته و مدام دارو زده میشه گاها باعث کبودی میشه 

ولی وقنی با اسکالپ و موقت فقط تزریقی انجام میشه اکثرا نباید اینطوری بشه احتمالا برات بد زدن 

تو پوست ک میزنن ورم میکنه و کبودی میده تا حایی ک من دیدم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز