2777
2789

اول از همه چيييي اول از هر چيز دعام كنيد تقاص اشكاي مادرمو بدن دعام كنيد جوري پشيمون بشه  و برگرده و من با تموم قدرتم بزنم تو دهنش

برام دعا كنيد خدا بهترين ادمو سر رام قرار بده

دعا كنيد اروم شم هق هقام تموم شه


من با كسي ٣ سال بودم سه سال اونقدررررررررر صادق بودم رو راست خدا شاهده پسر ميديدم نگا نميكردم ميگفتم احساس خيانته

خودم مرفه بودم گف هيچي ندارم گفتم با هيچيت ميسازم

گف هرچي من ميگم گفتم باشه گفت كار نكن گفتم باشه

من چندباري با مادرش حرف زدم خيلي بد باهام حرف ميزد اصلا يجور بود تا اينكه پسره گفت بايد به مادرم خدمت كني وقتي زنم شدي

گفتم اخه چرا من بايد اينو كنم من خودم هيچوقت ازين كارا نكردم...

گفت پس نميخامت... رفت اونقد گريه كردم بيهوش شدم مادرمو ديدم هق هق كرد...

زنگ زدم بهش بگم باشه قبول مادرش برداشت هرچي دوس داشت گف به من به مادرم 

مادرم اشكاش امون نميداد...😔😔😔

دعام كنيد😔😔

چقد شبیه منی عزیزم تازه جامم ی نامرد دار میگیره😭دار عشقمو میگیره

من پناه ام🤍🌙.میشه واسم نفری یه حمد بخونین هدیه کنین به ام البنین؟🥺که به حاجت ۱۰ سالم برسم😔 حاجتم ازجونم برام عزیزتره💔 خدایا میشه دستامو با دستای عشقم پر کنی؟؟🥺🍃                                                                                                             🪄من قلبم مریضه بام کل کل نکن💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احساس میکنم خیلی سخت گرفتی بره بدرک اگه ادم بود این حرفو نمیزد

زندگی مثل مادرت نیست که برای شام صدات کنه،زندگی ولت میکنه تا ازگشنگی بمیری😐خدایا مراقب آدم های خوب زندگیم باش...

معذررررت 

ندیده بدم ازت اومد

اگ قبل از دوست داشتن کسی خودت رو دوست داشته باشی هرگز ب این روزی ک هستی مجددن گرفتار نمیشی 

چرا ؟چون اگ خودت رو دوست داشته باشی نمیذاری کسی اذیتت کن این آدم از روز اول اون روی خودشو نشون داده بود اگر کات میکردی الا عاشقش نبودی و مادرش نمی رسد بهت

پس در نتیجه بره ب جهنم تلفن رو بردار جفتشونو فحش بارون کن و فینیشششش

تروخدا یکی برام تاپیک بزنه 

خودم نمیتونم چون ۶ تا زدم 

شاید کسی تدریس خواست 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6407931/امشب-شب-قدر-هس-اینم-ی-کار-خیر-هست-بخداهر-کی-میخواد-پاداش-بگیره-بیاد

برای امواتتون و حاجات خودتون قران میخونم و ویسش رو همزمان رکورد میکنم و واتساپ براتون میفرستم(هزینه کمتر از همه جا).تدریس ریاضی پایه اول تا نهم(نصف هزینه اصلی).لطفا اگ کسی خواست بهم درخواست دوستی بده.لطفا برای حل مشکلاتم صلوات بفرست.کاربر خدایا تنهام نذار بودم ک ترکیدم.
عزیزم چرا انقدر خودتو برا همچین آدمی کوچیکه میکنی ؟ چندسالته؟ اولین دوستت بوده ؟

۲۳ سالمه

اولی بود

باورم نمیشه اینقد راحت این حرفارو زدن

بعد صبحش پیام داد گف عادیه دیگه اونجور کردیم

منم برای همیشه ترکش کردم

تو رو به حرمت اشکای مامانت بی خیال این اقا شو... به خدا حرفاتو بگو عزیزم. ان شاءالله خداوند دلتو اروم میکنه. به خدا بگو من از این گذشتم و تو هم از گناهان من بگذر و همسری صالح نصیبم کن که پیش شوهرم و خانواده اش جایگاه عالی داشته باشم

توی قنوت نمازتون دعای سلامتی حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف (دعای اللهم کن لولیک...) رو بخونید. خدایا من اعمال مستحبی ام رو به نیابت از تمام این دل شیفتگان حضرت انجام میدم. 

اگه واقعا این طور شخصیتی بوده خدا رو شکر کنید که از زندگیتون رفت بیرون ، اگه زیر یک سقف می رفتید و بعد این رفتارها رو می کرد چی؟ ان شاءالله خدا یکی رو به زندگیتون بیاره که لایق باشه ، باهم خوشبخت بشید و وقتی که به گذشتتون فکر می کنید خدا رو شکر کنید که اشتباه نکردید و خدا دستتون رو گرفته 

ان شاءالله مامانتون هم با خوشبختی شما اشک شادی بریزن

🎶 زن، زندگی، آگاهی 🦋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز