2789

@به_کبودی_یاس  

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه خودتی نمیشه گف خوشگل ولی جلف و امروزی 

اول اینکه ی صلوات مهمونم کن آاااا قربونت ...  بعداینکه لایکم نکن عزیز من مرسییییی ازت ...  واینکه علاقه خاصی ب کله پاچه و اسم رها دارم ...  و و و عاشق خونوادمو پسرمو شوهرمم...  درون گرایی مزخرفی دارم همش فکرای چرت پرت تو سرمه ...  تو برخورد اول همه میگن خیلی بامزوشیرینم ...  دیگه اینکه نی نی یار کاربری سوممه ولم کن دیگه شماره ندارم...  وووو در آخررر                                                                                                ❤شکرت خدای قشنگم❤
بی وفااا فراموشم کردی😕😞

بخدا همین چند دیقه پیش داشتم بهت فک میکردم😕😕😟

خدایا شکرت.... من پایان این تاریکی را دیده ام، روشنایی در راه است... اشک هایت را نگه دار برای گریه های از سر شوق....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز