2789
عنوان

همه بهم میگن...😐☹

695 بازدید | 21 پست

همه بهم میگن خودتو میگیری😐ولی بخدا من دست خودم نیست اصلا خودمو نمیگیرم ادماییی که خودشون میگیرن چجورین🤦🏻‍♀️بگید اگه اینطوریم تو رفتارم تا عوض کنم رفتارمو من ادم بگیری نیسم☹

دقیقا جایی که دستت به شاخهنمیرسه خداشاخه رو میاره پایین من خودم اینو زیاد دیدم🙂💜🌱     (:

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بیخیال_بابا#  

             Hewho                                kneels before god can stand befor               🦋   anyone.                                                                                                                                                                                                       کسی که                      در مقابل خداوند زانو بزند                                                                                                       میتواند در مقابل هرکسی بایستد💙.

من خیلی درونگرام تو جنع اصلا حرف نمیزنم...کلا ساکتم...هرکی ببینه بار اول میگه افاده ای🙁🙁

شروع انتظار۹۵/۸/۲۶پایان انتظارم رو خدا میدونه ..دلم شکسته خدایا به بزرگی خودت قسم میدم انتظارم تموم بشه.زندگیم پر آرامش بشه...از ته دل بخندیم .خدایا دیگه امیدی ندارم😔😔

منم وقتی با کسی اشنا نباشم، ساکت میشینم و زیاد حرف نمیزنم باهاش

برا همین هرکی نمیشناستم میگه خودتو میگیری

قاضی شهر شده عاشق چشمان زنی.... چه کند با دل خود آن زن اگر اعدامیست؟🖤                                         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز