2789

بگین بخندیم😂 خودم ی بار جوگیر شده بودم عروسی غریبه بودم اینقدر رقصیدم ک الان خجالت میکشم میدونم تو فیلمشون اول و آخر منم😂🤦‍♀️ شما چی😅

خدا هست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم نه ده سالم بود تو عروسی دخترداییم با همه اهنگا رقصیدم.....چه کودکی فجیعی دارم پر از ضایعگییی

دختر جنوبیتونم   من دقیقا از هموناییم که دوست دارم سریع با همه دوست شم و ارتباط برقرار کنم  میخوام همیشه شادو پرانرژی و الهام بخش باشم...دهه هشتادیم و عاشق هنرررر  به نی نی سایت مثل یه جور کلاسه افزایش تحمل نگاه میکنم  لبخندت قشنگ ترین اتفاق دنیاست 

دوست معمولیم واسم هدیه خرید منم جلو همه باهاش دست دادم و دستشو بوسیدم و گذاشتم رو پیشونیم 😐😐😐🤲

افسار پاره کرده بودم کسی نبود جلومو بگیره 😶😶😶

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحملِ کابوسی به نامِ زندگی..........                                                               اگه توی یه کشوری،درآمدِ یه ناخن کار بیشتر از یه معلمه،به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست،،،،به این معنی هست که مردم از ظاهر زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا  مغزِ خالیشون........                                                     ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم     اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو میزنیم           پس یه لطفی در حقمون بکن،اگه دوسمون داری  زیاد ناز نکن🖤..........‌                                                                                                  🌨️⁩ اسفندیِ جذاب⁦🌨️⁩

من تو عروسی عمم شمع خورد به موهای جلوی صورتم  و سوختن کلی بوی کله پاچه بلند شد منم تو فیلم کامل افتادم 😐😐😐😐😐

قربون خودم برم نه عملیم  و نه فتوشاپم  زشت اورجینالم ادم باس صادق باشه😌😌😌😌😌یارو موهاشو مثل تازه عروس ها رنگ کرده اونوقت واسه ما حرف از مردانگی میزنه 😏😏😏اونی که مثل خر رفته یه روزی مثل سگ بر میگرده👎👎به بعضی ها باید گفت چقدر  بدم که گوه مارو نخوری 😌😌😌😌اگه گوه خوری شغل بود خیلی ها کار آفرین بودن 🤦‍♀️🤦‍♀️بعضی ها مثل دسته ی صندلی سینما هستن معلوم نیست مال تو هستش یا مال بغل دستیت🤔نه حوصله ی ادم های جدید هست و نه توان  تحمل ادم های قدیم کلا ریدییییم 😐😐😐😐😐
کیه ک گوش کنه خواهر یه لحظس میگیره😂😂😅

آره واقعا😄😄

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز