2789

بذار

🐥🧸جییییییییغ جیییییییییغ جیییییییییغ....                       چیه؟  چرااینجوری نگامیکنی؟  جیغ ندیدی ؟امضای خودمه دوســ دارم جیغ بزنم   🔪🏃‍♀️تاحالادیدین کسی هم سگ اخلاق باشه🐶هم شوخ طبع👻 ودرعین حال مغرور😌ومهربون وخجالتی؟....سلام اون منم✋🏻  منوبی موقع ازخواب بیدارمیکنین قابلیت استخدام توداعش دارم🔪💔☠️

زود#  

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دلم رفت😢😢😢حیف دکلره میخواد اینا

منم دلم میخواد 

جدا از دکلره من زنگ زدم گفت ۵تومن میشه 🤦🏻‍♀️😢

صبام...⚖سوالِ حقوقی داشتین در خدمتم⚖می دانم اگر قضاوت نادرستی در مورد کسی بکنم، دنیا تمام تلاشش را می‌کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند در تاریکی، همه‌ی ما شبیه یکدیگریم...
پاک کن لطفن اینو

چیکاز کردی که اینقدر موهات صافه

ازبچگی دوس داشتم پرنسس باشم👸😁الانم یه پرنسسم ولی با پرنسسای والت دیزنی فرق دارم 😑مث اونا رفتار میکنم ،مث اونا لباس میپوشم،اماهیچ وقت نمیتونم مث اونا عشق و تجربه کنم ،هیچ وقت نمیتونم تو قصر زندگی کنم 💒چون من تو دنیای واقعیم که هیچکدوم ازینا وجود نداره ن مرد قوی وجذاب و عاشق و ن قصر زیبا😁ولی من خودمو همیشه پرنسس میدونم اونم یه پرنسس واقعی و تنها،(با مرسانا و شوخرررر گاو خیالیم براهمیشه خداحافظی کردم و وارد دنیای واقعیم شدم)😁پرنسس نی نی سایتتونم😂👸
سشوار

پس کلا مدلشع من که بااتو خودمو میکشم صاف نمیشه

ازبچگی دوس داشتم پرنسس باشم👸😁الانم یه پرنسسم ولی با پرنسسای والت دیزنی فرق دارم 😑مث اونا رفتار میکنم ،مث اونا لباس میپوشم،اماهیچ وقت نمیتونم مث اونا عشق و تجربه کنم ،هیچ وقت نمیتونم تو قصر زندگی کنم 💒چون من تو دنیای واقعیم که هیچکدوم ازینا وجود نداره ن مرد قوی وجذاب و عاشق و ن قصر زیبا😁ولی من خودمو همیشه پرنسس میدونم اونم یه پرنسس واقعی و تنها،(با مرسانا و شوخرررر گاو خیالیم براهمیشه خداحافظی کردم و وارد دنیای واقعیم شدم)😁پرنسس نی نی سایتتونم😂👸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز