2789
عنوان

چت با دوست😍+اسکرین

| مشاهده متن کامل بحث + 8959 بازدید | 118 پست
😍😍 این‌که همش ماچ بوس لبه😂

😂😂😂😂وایسید بقیشو بزارم😌

گُفت چادُرَت را بِپوش تا ایمانِ مَردی نَلَرزَد...ایمانی کِه بِه گیسویی لَرزَد بِه چِه اَرزَد!! و تن ات شد وطنمN❤ یا حسین🖤خدایا ایول خیلی مردی*هذا من فضل ربی*:یعنی : چقد حس میکنم حواست بهم هست چقد حس میکنم بزرگی چقد بهت اعتماد دارم چقد رو کارات شک ندارم چقد حس میکنم دوستم داری چقد خوبی دمت گرم نگران فردا نیستم نگران اینده نیستم چون وقتی بهت اعتماد کردم واقعا حس میکنم تو دستای تو ام ببخش اگه بنده هات بهت اعتماد ندارن و نمیفهمن چقد تو بزرگی خودم ی تنه عاشقتم و تا ته تهش قول میدم ذره ای ازت ناامید نشم انقد که تو وجودم حک شدی ناامیدی واسم معنا نداره میدونی چیه؟ انگار تو دنیا پارتی دارم ی پارتی که باهاش میتونم به همه خواسته هام برسم احساس میکنم هرچی که میخوامو فقط کافیه بخوام هرچی که میخوام بهش برسمو کافیه از ته دل ازت بخوام بنظرم کسی که با تو باشه میتونه به بهترینا تو جهان برسه...میدونی خیلی خوبی خیلی من بهترین پارتی رو دارم تو این دنیا...خدایا مواظب عشقم باش  @دخی_بهمنی هرروز منتظرتم تا برگردی مطمعنم منو فراموش نمیکنی و دوباره برمیگردی.نگار برگرد عشقم بدون تو داغونم👉این امضارو همیشه یادگاری میزارم بمونه تا یادم باشه روز برگشت نگارم یعنی ۱۳ فرودین ۱۴۰۰ بهترین روز زندگیم بود..خدایا شکرت♡

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم یکیو می‌خوام بم بگه هناسم🥺

بیا من بهت بگم خو

هنااااس😍😂

🙂"ننگ بر سربازی که بعد از جنگ خشابش پر باشد..."🙃 یه عهد با خدا بستم...قول دادم ک خیریه بزنم و سرپرستی چند کودک رو برعهده بگیرم خیلی برای رسیدن ب این هدفم جنگیدم خیلی زخمی شدم ولی دست بردار نبودم تمام امیدم امساله رسیدن ب این هدف بستگی ب رسیدن ب هدف دیگه ای داره میشه لطفا برام دعا کنید امسال بهشون برسم....😔❤
سلام عزیزم خوبم‌ممنون تو خوبی خیلی خوب بود😍👍🏻

گُفت چادُرَت را بِپوش تا ایمانِ مَردی نَلَرزَد...ایمانی کِه بِه گیسویی لَرزَد بِه چِه اَرزَد!! و تن ات شد وطنمN❤ یا حسین🖤خدایا ایول خیلی مردی*هذا من فضل ربی*:یعنی : چقد حس میکنم حواست بهم هست چقد حس میکنم بزرگی چقد بهت اعتماد دارم چقد رو کارات شک ندارم چقد حس میکنم دوستم داری چقد خوبی دمت گرم نگران فردا نیستم نگران اینده نیستم چون وقتی بهت اعتماد کردم واقعا حس میکنم تو دستای تو ام ببخش اگه بنده هات بهت اعتماد ندارن و نمیفهمن چقد تو بزرگی خودم ی تنه عاشقتم و تا ته تهش قول میدم ذره ای ازت ناامید نشم انقد که تو وجودم حک شدی ناامیدی واسم معنا نداره میدونی چیه؟ انگار تو دنیا پارتی دارم ی پارتی که باهاش میتونم به همه خواسته هام برسم احساس میکنم هرچی که میخوامو فقط کافیه بخوام هرچی که میخوام بهش برسمو کافیه از ته دل ازت بخوام بنظرم کسی که با تو باشه میتونه به بهترینا تو جهان برسه...میدونی خیلی خوبی خیلی من بهترین پارتی رو دارم تو این دنیا...خدایا مواظب عشقم باش  @دخی_بهمنی هرروز منتظرتم تا برگردی مطمعنم منو فراموش نمیکنی و دوباره برمیگردی.نگار برگرد عشقم بدون تو داغونم👉این امضارو همیشه یادگاری میزارم بمونه تا یادم باشه روز برگشت نگارم یعنی ۱۳ فرودین ۱۴۰۰ بهترین روز زندگیم بود..خدایا شکرت♡
سلام عزیزم خوبم‌ممنون تو خوبی خیلی خوب بود😍👍🏻

خداروشکر😍

ممنون خوبم

😍😍😘😘

امروز ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ ما دیگه مثل قبل نمیتونیم باهم حرف بزنیم ولی قلبمون به هم وصله و قول میدم هرروز بیشتر از روز قبل عاشقت باشم این امضا میمونه تا روزی که دوباره بتونیم مثل الان باهم حرف بزنیم و بگیم دیدی چه زود گذشت🙈 به امید روزی که ببینمت عشقم به یادتم به یادمی 😌عاشــ❤ـقــتم yalda😍❤...هَذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز