2777
2789
عنوان

خسته ام

| مشاهده متن کامل بحث + 61 بازدید | 41 پست
وایییی واقعادرکت میکنم عزیزم ولی سعی کن کاراتوردیف کنی عزیزم مهمون حبیب خداست.تومیتونی...
سارینای قشنگم عاشقتم دخترم.فرشته کوچولوی مامان وباباش ۲۷ دی ۹۴ زمینی شدودنیامونوزیروروکرد.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی مستقیم میگی نه در برابرت جبهه میگیره ولی وقتی با روی باز بپذیری بعد براش خرج بتراشی دفعه ی دیگه خودش بهشون نه میگه
گران باش !!!!! بگذار بهایت را بپردازند .... آدمها چیزهای مفت را مفت از دست میدهند
من باشم خیلی خندان میگم خیلی هم خوبه ولی باید بریم خرید میوه نداریم وسیله ی پذیرایی هیچ چی نیست واسه شام هم من برنج میذارم تو کباب بگیر بعد که رفت بیرون بین راه باهاش تمماس میگیرم که ماست و نوشابه هم یادت نره بار اول هیچ چی نمیگه و میخره منم با روی خوش از مهموناش پذیرایی میکنم ولی بار دیگه خودش بهشون نه میگه
گران باش !!!!! بگذار بهایت را بپردازند .... آدمها چیزهای مفت را مفت از دست میدهند
من ناراحت نبستم از اینکه اونا میان از شوهرم ناراحتم
فلسفه ام این است:به من ربطی ندارد که دیگران در موردم چه میگویندو چه فکری می کنند.من خودم هستم و هرکاری را که مراشادکند وبه دیگران ضرر نرساند انجام میدهم .هیچ توقعی ندارم وهمه چیز را میپذیرم.اینگونه زندگی بسیار آسانتر میشود.
شام نیست دو تاپسر شیطون وشرو داره اندازه سی تا مهمون به هم میریزن
فلسفه ام این است:به من ربطی ندارد که دیگران در موردم چه میگویندو چه فکری می کنند.من خودم هستم و هرکاری را که مراشادکند وبه دیگران ضرر نرساند انجام میدهم .هیچ توقعی ندارم وهمه چیز را میپذیرم.اینگونه زندگی بسیار آسانتر میشود.
تا گفتم کار دارم گف منم کار دارم حسود
فلسفه ام این است:به من ربطی ندارد که دیگران در موردم چه میگویندو چه فکری می کنند.من خودم هستم و هرکاری را که مراشادکند وبه دیگران ضرر نرساند انجام میدهم .هیچ توقعی ندارم وهمه چیز را میپذیرم.اینگونه زندگی بسیار آسانتر میشود.
بعد از رفتنشون هم با زبون ازش کار میکشم یا جمع و جور کردن رو مینداز گردش یا خوابوندنه بچه ها رو
گران باش !!!!! بگذار بهایت را بپردازند .... آدمها چیزهای مفت را مفت از دست میدهند
باور میکنید دیشب از خستگی و بیخوابی نتونستم دخترمو بخوابونم خودش خوابش برد شوهرمم مجسمه
فلسفه ام این است:به من ربطی ندارد که دیگران در موردم چه میگویندو چه فکری می کنند.من خودم هستم و هرکاری را که مراشادکند وبه دیگران ضرر نرساند انجام میدهم .هیچ توقعی ندارم وهمه چیز را میپذیرم.اینگونه زندگی بسیار آسانتر میشود.
من وقتی مهمان داشته باشم خونه هم بهم ریخته باشه اول کلی غر می زنم...بعد که میبینم دیگه آمدنی هستن می شینم گریه میکنم..بعد پا میشم کارامو زود سریع انجام بدم بعد وسط کار خسته میشم بعدم میگم ول کنا بابااااا همه میدونن من دوتا بچه کوچیک دارماااا
تمام شهر هم زلیخا شدند....تو یوسف باش....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  3 ساعت پیش