2789

خوبن اما من با هر کدوم که هم عقیده هستیم بیشتر رفت آمد میکنم با کسی که اون که اخلاقش اذیتم کنه کمتر اما در کل مشکلی با جاریا ندارم

 خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر تو سر بر بالین گذاشتم بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغازش کردم بابت لحظات شادی که به یاد تو نبـــــودم بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم بابت هر گره که به دستم کور شد و تو را مقصر دانستم بابت همه گناهانی که مرتکب شده ام و همه گناهانی که بعدامرتکب میشوم مرا ببخش و گنهانم را به نیکی تبدیل فرما ای کریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جاری منم خوبه اماخب دیگه ...

یکی از دلایلی ک با جاریام خوبم اینه ک اختلاف سنیمون زیاده

من همسن بچه هاشونم 

دوم این ک مادر شوهرامون یکی نیس

پدر شوهرم ۳ تا زن گرفته 

مادر شوهر من ک فوت کرده

مادر شوهرای اونام هر کدوم تو یه شهرن

خیلی خوبه عاشقشممممم 😍









جاری ندارم😎😎

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞

جاری من بچگی هام باهم  دوست بودیم و همسایه بودیم و رفت و امد خانوادگی داشتیم الانم چون من واقعا کاری به کارش ندارم یا خوبم اونم خوبه اما حسادت ها هست همیشه هیچوقت نباید زیاد روتو با جاری باز کنی

۳ تا دارم 

بزرگه رسمی مانند هستیم باهم ولی خب خانم بدی نیست

دومی که خودمم باخودم خیلی رابطم خوبه جونمم میدم براخودم در این حد😍😅😂

سومی دوستیم ولی درحد معمولی ن اونجوری که قاطی بشم

چهارمی ام ی چی بین رسمی و معمولی

کلا احترام خودم و نگه میدارم 

سلام دوستان گلم من حامی ترنس ها هستم اونها نجس نیستن .خنده دار نیستن.نشانه آخرالزمان نیستن.اونهاام انسان هستند و مثل ما حق زندگی دارن و ما نباید باخنده های الکی این حق و ازشون بگیریم خنده های ما باعث گریه های شبانه اونها هستش پس بیاین مهربون و حمایت کننده باشیم❤🤝
مجردم بنظرم جاری دوست شدن نداره ولی خواهرشوهر خوبه عروسای زخمی نریزین سرم

از هر کس ضربه بخوری همون آدم بدس حالا تو شانست جاری هست یا خواهر شوهر یا مادر شوهر یا پدرشوهر حتی برادر شوهر 

آدم بد شاخ و دم و نزدیک دور نداره فقط یاد بگیر با هرکس چه برخوردی کنی که ضربه نخوری یا حداقل ضربه رو بخوری

 خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر تو سر بر بالین گذاشتم بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغازش کردم بابت لحظات شادی که به یاد تو نبـــــودم بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم بابت هر گره که به دستم کور شد و تو را مقصر دانستم بابت همه گناهانی که مرتکب شده ام و همه گناهانی که بعدامرتکب میشوم مرا ببخش و گنهانم را به نیکی تبدیل فرما ای کریم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز