2777
2789
عنوان

اردک

| مشاهده متن کامل بحث + 199 بازدید | 19 پست
چه کیوتن اینا از کجا بگیرم؟

اینا خوبن سر و صدا هم زیاد ندارن 

یه مدل دیگه هست پراشون رنگارنگه ازاونا نگیر که خیلی سرو صدا دارن ما بهشون میگیم مگ مگی از بس سر و صدا میکنن

نمیدونم دقیقا کجا دارن قبلنا بازار هفتگیا داشتن الان احتمالا پرنده فروشیا  البته نه از این پرنده زینتیا فروشی 

اونجاهایی که مرغ و ابنچیزا میفروشن 

یا تو روستایی جایی بری شاید تو دیوار شیپور اینا هم باشه 

کدوم استانی

بی خیال دنیا تو فقط واسم بخند                                   اگه دنیا بد شد بی خیال بازم بخند 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها مرسی گفتی اره نمیخوام زیاد سروصدا باشه تهرانم

واسه داخل خونه اردک به درد نمیخوره ها گند میزنه حتما باید تو حیاط باشه 

بی خیال دنیا تو فقط واسم بخند                                   اگه دنیا بد شد بی خیال بازم بخند 
زود میمیرن؟؟ چطوری باید نگه دارم؟ شما پوشک داشتن اردکاتون؟

نه اصلا نمیمیرن

به اب نیاز داره واسه شنا کثیف کاری میکنه غذاشم ترجیح میده از تو اب بخوره

نه پوشک نداشتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

م ی نا ب

asefejoon | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز