2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یه بار تاپیک شدم این حس شیشم ها رو تاپیک نزنید خرافاته و همه هم گفتن میدونیم بابا شوخیه و از این حرفا . بیا الان یه نفر فکر کرده واقعا واقعیه . نباید بزنن از این تاپیک ها هیچ مبنایی نداره

بسم الله .شادی دل حضرت فاطمه ی زهرا صلوات بفرستین. همیشه خیالت راحت باشه که تنها نیستی و خدا هست . همیشه یادتون باشه مهم آخرته که ابدی و جاودانست و باید برای اون تلاش کنیم و تا میتونیم عبادتای رنگارنگ و مختلف و خوب جمع کنیم و انجام بدیم. همیشه یادتون باشه حق الناس رو خدا نمیبخشه مگر اینکه رضایت اونی که حقش خورده شده رو بگیرین . پس مواظب باشین تا انواع حق الناس ها رو که خیلیاش مادی نیست مثل زود قضاوت کردن و دل شکستن و ... رو انجام ندیم . همیشه حواسمون باشه که حواسمون به خدا و امام زمان باشه . سلامتی و فرج آقا امام زمان صلوات

بنظرم چرت ترین تاپیکا حس ششمه که هیچوقت واردش نمیشم

خرافات_مسخره#  

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
الان شدیییی😂😂😂😂😂

الان اومدم جواب بدم😂😂

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

حس ششم چیزیه که برای خود ادم پیش میاد خودش و اتفاقات اطرافش ولی یکی بگه مثلا این موضوع تو اوکی میشه یا نه کاملا الکیه طرف یه چی میگه یا میشه یا نمیشه واقعا مسخرس که تاپیک میزنن 

برای همه آرزوی آرامش دارم  ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوش‌ترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادق‌ترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربون‌ترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قوی‌ترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغ‌ترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همه‌ی این‌ها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز