2777
2789

من چاق بودم رژیم گرفتم شدم هم وزن شوهرم الان هردو ۶۷ هستیم.اینجوری خیلی بهتره بنظرم

میشه ازت یه درخواستی داشته باشم ؟؟!💕 اگر حرفی زدم که کمکت کرد یا حالت رو خوب کرد برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترام یه صلوات بفرستی ...🙏🍀⁦♥️⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من۷۸ کیلوام شوهرم ۷۶

تی تی:شکوفه                                                         غم میونِ دو تا چشمونِ قشنگت؛لونه کرده....شب توو موهای سیاهت؛خونه کرده....دوتا چشمونِ سیاهت؛مثل شب های منه....سیاهی های دو چشمت؛مثل غم های منه....سیدم.
من که دارم رژیم میگیرم 10روزه نه برنج خوردم نه نون کالری شماری می کنم فعلا روزی 500کالری بعداً کمتر ...

۵۰۰کالری خیلی کمه که میخوری عزیزم 

با چه برنامه ای کالری شماری میکنی؟ 

منم ۲۲روزه شروع کردم به کالری شماری 

ولی چیزی رو اصلا حذف نکن کم کن 

من یمدت برنج و حذف کردم موهام ریخت

واه مگه چاقا قرار ما حسابی بشن برا خود آدم خیلی سخته مخصوصا کارای شخصی عذاب اوره 

نگفتن همه چاقا

گفتم چاقی زشت نیست

اکرم کار شخصی سخته خودش باید دوست داشته باشه چاق یا لاغر باشه ب کسی ربط نداره

ولی من ناراحتم از لاغریم 😭 خیلی میخوام ۱۲کیلو 

من پیتزا همبرگر با قارچ و پنبر و سیب زمین ویژه اینا تند تند سفارش میدادن با آش شله قلمکار میخوردم از بارداریم این شد پایه ثابتم الانم که حذف کردم لاغر نمیشم

دلم پر از غمه ولی با یه صلوات برای بچم و زندگیمو نورانی کنید،دلیل صلوات انحراف چشم بچمه دوسالشه،خدایا معجزه ای این بچرو دادی خودتم خوبش کن،زندگی با یه شوهر پارانوئیدی سخته ولی من باید بجنگم برای آینده بچم هیچ چیز مهم تر از بچم نیست.دوستم @هناسه۱۳۷۳.نمیام اینحا چون گوشی ندارم دلتنگ دوری از روژینم

عزیزم دقیقا من وشوهرم همینیم کسی ک تاحالا ب رومون نیاورده مهم اینه ک شوهرت خوشش بیاد

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

دومی قابل‌تحمل‌تره.قد بلند تپل‌خیلی ترسناکه

میدونی شوهرم جاریمو که خیییلی قدبلنده کنار دادشش دیده بودازدور گفت فکر کردم عاطفه شوهر علی هست.میگه زن هیکلیه خوب نیس

میشه ازت یه درخواستی داشته باشم ؟؟!💕 اگر حرفی زدم که کمکت کرد یا حالت رو خوب کرد برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترام یه صلوات بفرستی ...🙏🍀⁦♥️⁩

خانم ۱۱۰اقا ۶۰البته خانم اول ازدواج ۷۰بوده واقا۴۸ هیچ مشکلی هم با هم ندارن   هر دو رژیم گرفتن اقاهه کمی وزن گرفته ولی خانمه عمل هم کرد فایده هم نداشت چاقتر هم شد

 اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز