2789
عنوان

کیا واکسن آسترازنکا زدن؟

666 بازدید | 22 پست

بیاین از تجربه هاتون بگین 

وقتی زدین چه حالی بودین بعد چند روز خوب شدین

و اینکه مقاومت میده؟

میترسم باعث بشه بیماریم بی علامت شه به خونواده انتقال بدم

و اینکه تنها من میزنم خانوادم نمیزنن احساس خوبی ندارم دوس دارم یا هممون بزنیم یا هیچکدوم😢😢😢

lopnhs دوستیم رفتی دیگ اکانتتو ندارم🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا من هنوز نزدم.

قراره هفته  دیگه  سینوفارم بزنم.

ولی عذاب وجدان.نداشته باش. منم اول همین فکرو.میکردم که.کاش مبشد واکسنو بدم به بچه ام. اما اینودرنظر بگیر اگر خودت ایمن بشی.مبتلا.نمیشی.و.خانواده ات هم کمتر در معرض خطرند.


استرازنیکا یک کم حرف وحدیث داره تو اینستا پیج pharmacytemeeرو نگاه کن.یک دکتر داروساز چند روز پیش استرازنیکا زده فوت شده.

والا من که خودمو سپردم به خدا. واکسن نزنیم چی کار.کنیم.

والا الان ک حالش خوبه مشکلی هم نداره

حس میکنم اینکه واکسن سریع اماده شده باید عوارضم داشته باشه چون حداقل باید چند سال روش مطالعه کنن

میترسم

lopnhs دوستیم رفتی دیگ اکانتتو ندارم🥲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز