2777
2789
خودمم همین 😔یکروز عقب افتاده ولی انقدر منفی دیدم که دلم نمیاد بی بی چک بزنم

الهی به حق این شبای عزیز مثبته واسه تو🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲

 ...نزدیکه پنج ساله که منتظرم  ...هرکی امضامو دید واسم صلوات بفرسته...لطفن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏.....یه حسی تو دلم میگه که دیگه وقت براورده شدن خواسته من شده😍😍😍😍😍یعنی میشه؟؟؟🤤🤤🤤🤤🤤🤤خدایا شکرت که خواسته من با خواسته خودت یکی شد😍😍😍😍😍😍😍😍چه دیدنی بشه اون لحظه ای که شوهرم انقد غرق کوچولومون بشه که منو واسه لحظه ای یادش بره😊😋😋😍😍🤤🤤🤤🤤.......خدایا دلم خیلی گرفته😔😔😔میشه بغلمو پرکنی؟؟😭😭😭😭😭(۴۰۰/۲/۲۰)امروز بعد ۱۳ روزتاخیر دوباره پری شدم😔😔😔کلی فکروخیال کرده بودم میخواستم فردا برم ازمایش بدم..خدایا مگه یه ادم چقد تحمل داره😭😭😭😭😭(۴۰۰.۳.۳)❤❤بعداز این همه سختی وحس وحال گوناگون خدای من درکمال ناباوری یه دخترناز نصیبم کرد درحالی که دکترم گفته بود امکان باردارشدن به طور طبیعی نیس (دکترم هم به شدت ادم بااعتقاد ومسعولیت پذیری بود وبعداز خدا میتونم بگم دست اون برام افتاد ومن باردارشدم ودوران پرخطری هم داشتم که به لطف ایشون زودتر از موعود ولی به سلامت بچمو دنیااوردم..میخواستم متن بالا رو پاک کنم ولی گفتم به یادگار بمونه که یادم همیشه باشه چقد سختی کشیدم تا خدا منوهم لایق مادرشدن دونست ولی میخوام بگم الان که این متنو میخونم واقعن خندم میگیره که چقد بیخودی استرس کشیدم وناراحت شدم ومیتونستم خیلی کارها بکنم که نکردم چون خدا خودش موقعش که برسه خواستتو اجابت میکنه..ودیگه اینکه قرار نیس با بچه دارشدن تمام مشکلات گذشته حل بشه همه چی سرجاشه فقط یه نیرو و موجود قشنگی وارد زندگیتون میشه که میتونه تو موقع سختی یه نور امیدی باشه واسه تحمل سختی ها..از تمام لحظه هاتون استفاده کنین به موقعش خدا روزی تونو میده😍😍😍😍😍😍😍😍 انشالله روزی همه منتظرا😍😍😍۰۱.۷.۲۱...چهارماهگی دخترنازم😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زایمان کنم و دخترمو بغل کنم

به حق این شبهای عزیز زایمان راحت و بی دردسری داشته باشی و دخمل نازتو سالم و سلامت بغل بگیری

من حسابم زِ همه مردم این شهر جداست/من امیدم به خدا، بعدِ خدا هم به خداست
خودمم همین 😔یکروز عقب افتاده ولی انقدر منفی دیدم که دلم نمیاد بی بی چک بزنم

ان‌شالله این سری به حق امام علی مثبت باشه 😍 اگه باردار بودی پسر بود اسمشو بذار علی دختر بود فاطمه❤

لطف میکنی یه صلوات برای رسیدن به حاجتم بفرستی⚘
الهی که هر کی نی نی میخواد خدا ساااالم و صالح و خوش سیرت و خوش صورت بهش عطا کنه 😍

انشاالله عزیزم انشاالله😍😍😍😍😍😍😍

 ...نزدیکه پنج ساله که منتظرم  ...هرکی امضامو دید واسم صلوات بفرسته...لطفن🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏.....یه حسی تو دلم میگه که دیگه وقت براورده شدن خواسته من شده😍😍😍😍😍یعنی میشه؟؟؟🤤🤤🤤🤤🤤🤤خدایا شکرت که خواسته من با خواسته خودت یکی شد😍😍😍😍😍😍😍😍چه دیدنی بشه اون لحظه ای که شوهرم انقد غرق کوچولومون بشه که منو واسه لحظه ای یادش بره😊😋😋😍😍🤤🤤🤤🤤.......خدایا دلم خیلی گرفته😔😔😔میشه بغلمو پرکنی؟؟😭😭😭😭😭(۴۰۰/۲/۲۰)امروز بعد ۱۳ روزتاخیر دوباره پری شدم😔😔😔کلی فکروخیال کرده بودم میخواستم فردا برم ازمایش بدم..خدایا مگه یه ادم چقد تحمل داره😭😭😭😭😭(۴۰۰.۳.۳)❤❤بعداز این همه سختی وحس وحال گوناگون خدای من درکمال ناباوری یه دخترناز نصیبم کرد درحالی که دکترم گفته بود امکان باردارشدن به طور طبیعی نیس (دکترم هم به شدت ادم بااعتقاد ومسعولیت پذیری بود وبعداز خدا میتونم بگم دست اون برام افتاد ومن باردارشدم ودوران پرخطری هم داشتم که به لطف ایشون زودتر از موعود ولی به سلامت بچمو دنیااوردم..میخواستم متن بالا رو پاک کنم ولی گفتم به یادگار بمونه که یادم همیشه باشه چقد سختی کشیدم تا خدا منوهم لایق مادرشدن دونست ولی میخوام بگم الان که این متنو میخونم واقعن خندم میگیره که چقد بیخودی استرس کشیدم وناراحت شدم ومیتونستم خیلی کارها بکنم که نکردم چون خدا خودش موقعش که برسه خواستتو اجابت میکنه..ودیگه اینکه قرار نیس با بچه دارشدن تمام مشکلات گذشته حل بشه همه چی سرجاشه فقط یه نیرو و موجود قشنگی وارد زندگیتون میشه که میتونه تو موقع سختی یه نور امیدی باشه واسه تحمل سختی ها..از تمام لحظه هاتون استفاده کنین به موقعش خدا روزی تونو میده😍😍😍😍😍😍😍😍 انشالله روزی همه منتظرا😍😍😍۰۱.۷.۲۱...چهارماهگی دخترنازم😍😍😍

کرونا میره حتما میره برمیگردیم روزای خوشمون خدایا شکرت که کرونا هندیو هزارتا چیز نمیگیریم دوباره سفره های نذریمون پهن شده میریم بچه هامونو ازمدرسه میاریم. خدایا میدونم که این پستو میخونی خیلی نوکرتیم اوستا کریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز