2789
عنوان

بیاین دعوام کنینن😢

| مشاهده متن کامل بحث + 1516 بازدید | 188 پست

یدونه جریمه واسه خودت بزار مثلا وقتی میخوای بیای سایت دستتو گاز بگیر یا بزن رو دستت

خدا اگه بخواد هیچکس جلو دارش نیست(: امیدوارم که خدا برات بخواد😌❤ عاشق خدا❤🙂 بنا بر دلایلی درخواست دوستی قبول نمیکنم🙁♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا هی میخوای بیای تاپیکتو چک کنی کامنتا رو بخونی😐😐

بیا برو سر زندگیت از اینجا واست اینده در نمیاد

 خدایا در مقابل اینهمه ظلم و بی عدالتی،سکوت نکن               نجات بده سرزمینمو …
ها عالیهه

کلاس چندمی دانشجو هستی؟

خدایی دانشجو و پیش دانشگاهی نیستی درس سیخی چن?!

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍
من تک تورو داشتم الان استاد دکتر سمیعی بودم دیر اومدی چرا 😪

اخی😥چرا نخوندی.

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐

هنوز ک انلاینی چش سفید

تاجیم💙 کورشود هر انکه نتوان دید دو ستاره پرافتخار غول اسیا رو👑 نصف جذابیت ی دختر استقلالی بودنشهههه باااباااا ...دنیای صورتی مایل ب ابی دوست داشتنی من😊💙
کلاس چندمی دانشجو هستی؟ خدایی دانشجو و پیش دانشگاهی نیستی درس سیخی چن?!

یازدهمم

خو رشتم میگن کنکور نداره با معدله اگ‌کم باشه ب اون دانشگاهی ک میخام نمیرسم

‌‌‌شبیه نقطه ویرگولم؛خواستار پایان، محکوم به ادامه..!
😂😐عه وا

😂😂

خودمم بدتر از توعم کلی درس دارم هیچکدومم ننوشتم😐😂

خدا اگه بخواد هیچکس جلو دارش نیست(: امیدوارم که خدا برات بخواد😌❤ عاشق خدا❤🙂 بنا بر دلایلی درخواست دوستی قبول نمیکنم🙁♥️
این وسط عاشق تو شدم😐 😂😂😂😂

😂😂😂💔

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

mimiss

dorsakarimi | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز