2777
2789
عنوان

نقاشی هام زشتن ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 1376 بازدید | 89 پست
رو دیوار کشیدی😐ترک داره

🤣🤣نه رو کاغذ رنگی 

من اگه حس کنم یکی ازم ناراحته ممکنه روم نشه ازش بپرسم که چرا ازم ناراحته یا اصن از دستم ناراحت هست یا نه، ولی بعدش انقد بهش خوبی میکنم تا اون ناراحتیه یا هرچی که بوده از ذهنش پاک بشه، اونوقت بعضیا عمدا دل میشکنن، کاش یکم وجدان داشته باشین

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نقاشیم عالیه خب؟

قربونت بذم مگه خروس ها (خودت گذاشتی توی پروفایلت) هم نقاشی میکشن؟😂

شوخی#  

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
قربونت بذم مگه خروس ها (خودت گذاشتی توی پروفایلت) هم نقاشی میکشن؟😂 شوخی#  

اره بیا بریم حیاط پشتی یکی از نقاشیامو بهت نشون بدم

این داستان خروس فرصت طلب🤣

خدایا مراقب این فسقله تو دلم باش🥺
بهش میگن کاغذاشتنباخ😐

چرا بنظرم اومد رو دیوار کشیده الان نمیدونه چجوری پاکش کنه؟😐

Wonyoungism🦢🌷                                                         ˗ˏˋ ♡ ˎ       تمام دلخوشی زندگی من اینست ֶָ֢.که وقت مرگ بیایی و مرگ شیرین است ✨🍯   ߊ‌ܨ ܥܼߊ‌ܔ ܥ‌‌ܠܣߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠߊ ༯ ܢܚ݅ߊ‌ܘ ܩܝ‌ܥ‌‌ߊ‌ܔ یߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠܙ                                                                                                                                                                     "INTP⋆.˚✨️⋆

اره بیا بریم حیاط پشتی یکی از نقاشیامو بهت نشون بدم این داستان خروس فرصت طلب🤣

😂😂😂بریم

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
چقد قشنگن فقط چرا همش پشتشون ب ماس

😂

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
🤣🤣نه رو کاغذ رنگی 

اسی خوبه نقاشیت بزن تو نت نگاه کن بکش دستت روون میشه.اگه میخوای بری کلاسم برو.توجه نکن به بقیه

عاشق سربازی و موتور سواری، کاش پسر بودم حداقل این دوتا رو تجربه میکردم😢یه چپ دست باهوش🙂عاشق جنگی کردن خروس ها با فلفل. البته اگه دزدا بزارن🙃عاشق درست کردن سوت با یه خوشه گندم سبز😁انقدر فضول بودم و تو خاکا بازی میکردم موهامو تراشیدن😶همیشه در حال ولویی✌️😐 لحجه ی ما خیلی شیرینه ولی نمیدونم چرا خودمون بدمون میاد😕  یه نمونش اینه که به کثیف میگیم‌⇦پِچَل😐😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش