2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خونه 😳😆😂ببخشید ولی جای دیگه ای به ذهنم نرسید

فقط 18 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خدا جونم مرسی که هستی😍تیکر سه سالگی دوقلوهام🥳🐥🐥میشه پیج دوقلوهامو فالو کنید؟؟ادرس پیج: double_n_02

پ بگوکافه هابسته بودن دیشب هرجارونگاه میکردم دوتا دوتابهم چسبیده بودن هایپراستارکه پربود.باشمانیستم عزیز

🌿ࡐ‌ܟُܿــבاܢ̣ܣࡅ߳ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭ ܭَܝ̇‌ࡅ࡙ࡅ߭ܣـ ܢ̣ܝ‌ߊ‌ی ܢ݆ߺࡅ߭ߊ‌ܣـ ߊ‌ܢܚࡅ߳🌿
هه کو قرار🙂💔

کو یار؟💔😣

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.

پارک

Wonyoungism🦢🌷                                                         ˗ˏˋ ♡ ˎ       تمام دلخوشی زندگی من اینست ֶָ֢.که وقت مرگ بیایی و مرگ شیرین است ✨🍯   ߊ‌ܨ ܥܼߊ‌ܔ ܥ‌‌ܠܣߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠߊ ༯ ܢܚ݅ߊ‌ܘ ܩܝ‌ܥ‌‌ߊ‌ܔ یߊ ܫܠܨ ܩوܠߊ ܩوܠܙ                                                                                                                                                                     "INTP⋆.˚✨️⋆

سرکوچه ما یه کافه بیرون بر هست همه تو کوچه همو میبینن متر میکنن کوچه رو. چند وقت پیشم یه دختری رو باباش تعقیب کرده بود تو ماشین پسره بود تو کوچه یه بزن بزنی بود که نگو

(ازتون یه خواهشی دارم از شمایی که امضامو میخونی...مادری یا خانوم خونه یا شاغل و یا همه اینا... لطفا موقعی که تو خونه مشغول کاری، اگه شیشه مربا تموم شد ،اگه جعبه مقوایی پیتزا و شیرینی خالی شد ،اگه شامپو تموم شد،قوطی شیر خشک دلبندت خالی شد،شيشه خيارشور و سس و آب معدنی و بطری آب میوه تموم شد،اگه خواستی اسباب بازی شکسته يا هرچیز پلاستیکی يا مقوايي يا فلزي و شيشه اي دور بندازی...یه کیسه پلاستیکی بزرگ بزار دم در هرموقع یکی از اینا تموم شدن لطف کن بندازش داخل اون کیسه و وقتی پر شد سرشو گره بزن، یا بندازش ظرف زباله یا ازش آویزون کن.میدونی چقد اجر کارت میشه؟؟ هم در حق طبیعت و هم در حق اون انسان زباله گردی که ضایعات بازیافتی خشك جمع میکنه لطف بزرگی میکنی و میدونم که پاداش این کار خوبت یه جایی به خودت برمیگرده 🙏🙏💚💚💚)اسم اين كار تفكيك زباله خشك در مبدا است كه در اكثريت كشورهاي اروپايي و جهان اول انجام ميشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز