2777
2789

لکه عیب نداره اگه موقع پریودتون نیست روزه بگیرید استحاضه قلیله هست

کیبورد گوشیم کلمات رو اشتباه تایپ میکنه منم توان سر کله زدن باهاش رو ندارم پیشا پیش بخاطر غلط املایی عذر میخوام

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

@bano_khaki  

واسه پروفم که شما کاربرا گزارش زدین  .واسه امضامم که نی نی یارجان اخطار دادن ،دیگه چه دلخووووشی میمونه برام عرررررررر بازم شراره موهارو دیوونه کرده مامانش دلاشو عروسکی شونه کرده🚶🏿‍♀
@bano_khaki    

از ایشون بپرسید

واسه پروفم که شما کاربرا گزارش زدین  .واسه امضامم که نی نی یارجان اخطار دادن ،دیگه چه دلخووووشی میمونه برام عرررررررر بازم شراره موهارو دیوونه کرده مامانش دلاشو عروسکی شونه کرده🚶🏿‍♀

به من که گفتن اگه همیشه مثلا 7 روزه ای و این یک ماه اینجوری شدی باید بعد هفت روز و بنا به استحاضه بذاری و بگیری اما اگه چند ماهه که مثلا ی بار 8 روز ی بار 9 روز و همینجوری متغیر پاک میشی باید تا ده روز و حیض حساب کنی... به من این و گفتن... 

تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است...

لکه بینی مستمر هست؟

       💛بندگانم را اگاه کن که من بخشنده مهربانم حجر/۴۹💛.                                                                          و پروردگارت هرگز فراموشكار نبوده [و نيست].سوره مریم ایه ۶۴
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز