2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر چی فکر میکنم میبینم تصمیم درستیه جداییم فقط دلم واسه خودم میسوزه ک تو سن ۱۹ سالگی دارم مطلقه میش ...

غصه نخور دیگه 

سنتی ازدواجیدی¿

“Dövüş sporlarını ruh halimi ve sağlığımı güçlendirmek için bir yol olarak seçtim. Doğa ve insanlardan fotoğraf çekmeyi çok seviyorum; her zaman etrafımdaki dünyadan ilham almak için peşindeyim. Hedefim sanatı ve sporu kullanarak toplumsal farkındalığı artırmak.”

هر چی فکر میکنم میبینم تصمیم درستیه جداییم فقط دلم واسه خودم میسوزه ک تو سن ۱۹ سالگی دارم مطلقه میش ...

دلت واسه خودت میسوزه؟؟؟؟؟! دلت واسه اونا بسوزه که کار بدی کردن 

وگرنه خوب بودن دلسوزی نداره که 

من جای اونا بودم میترسیدم از آینده

با فنجانی چای هم میتوان مست شد! اگر اویی که باید باشد، باشد💜
بیا📿📿📿🤣🤣🤣🤣

ن ن یاقوت درد نداره. مروارید بدید بزنم دندوناش بریزه😂

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

کجاس چرا من نمیبینم😐

بسان رود که در نشیب دَره سَر به سنگ میزند رَوَنده باش                                                                       امید هیچ مُعجِزی ز مرده نیست، زِندِه باش🌿
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز