2789
دکترای بیمارستان یعنی نمیدونستن ک شما میاین از نی نی سایتیا میپرسین که بنظرتون چی میشه؟؟؟؟ واقعا چ م ...

مگه نمیدونی ما همه دکتریم😂

مَشــــتی....اگه خواستـــی یڪی رو قضاوت کنی...آروم تو دلِـــــت بگو...مـــَــگه خــودم کیَـم؟!!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اگه الان بیمارستان بود و حالش بد بود تو اینجا بودی و تاپیک میزدی؟!

دروغ_بسه#  

تاپیک عکس و اسکرین تگ بشم باتشکر😐🔪❤️امیدوارم تمامی آقایون نی نی سایت که خودشونو بجای خانم جا میزنن حامله بشن!!!
خدایش چ جوری الان اومدی نی نی سایت 

مگ عیب داره؟!


دخترم حالش بهتره فردا مرخص میشه...


دوس داشتم نظر شما رو بدونم شاید خیلیا این کار احمقانه رو کرده باشن...

من از بعد دلوینت دیگه هیچی رو باور نمیکنم..چقدر باهاش غصه خوردم😥😥

من ازاون روز همش نگران کاربر دنیا همسرم هستم 😐 دوستاش روهم تو سایت نمیشناسم تاازشون حالش رو بپرسم..

اون یکی کاربر رو هرازگاهی ت تاپیکا میدیدم زیاد اطلاعی ازش نداشتم ولی پری رو دلم میسوزه هم سنش کمه هم بارداره.کلا نگرانشم😕

من از بعد دلوینت دیگه هیچی رو باور نمیکنم..چقدر باهاش غصه خوردم😥😥

همه واسش ختم قرآن گذاشتن چقد واسش گریه کردن خدا ازش نگذره

تاپیک عکس و اسکرین تگ بشم باتشکر😐🔪❤️امیدوارم تمامی آقایون نی نی سایت که خودشونو بجای خانم جا میزنن حامله بشن!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز