2777
2789
عنوان

شخصیت ماه تولد😈😍

372 بازدید | 31 پست


خودم ابانم😈😍😂

فان#  

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من و‌همسرم به ترتیب آذر‌و اسفند😂❤️

❌❌ لطفا از من سوال حس ششمی نپرسید و توی تاپیک های حس ششم منو تگ نکنید ❌❌{‌الهم صل علی محمد و آل محمد}🥰✨                                           الان ک اینو دیدی صلوات فرستادی(: ثوابش هم برا من هم برا تو  قطعا نگه داشتن حرمت شخصی که بهش علاقه داری از صدبار بیان دوستت دارم بهتره

مرداد♥️

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
من و‌همسرم به ترتیب آذر‌و اسفند😂❤️

اووه چه شوود😂من همسرم تیرماهیه

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^

واقعاً با فروردینیا چه مشکلی دارن که هر چی صفت منفی هست نسبت میدن به فروردینیا😐

دوستان تو تلگرام کانال مذهبی دارم ممنون میشم اگه حمایت کنین @mahdaviat_313_mahdi           اجرتون با امام زمان عج 😊چـادری اگر هستم،لباس های قشنگ هم دارم،غروب جمعه اگر دلم میگیرد،شادی ها و دیوونه بازیای دخترونه ام سرجایش است،سر سجاده اگر گریه میکنم!گاهی هم از ته دل میخندم شایدجایم بهشت نباشد!اما چادر من بهشت من است 🥰خدایا دوستت دارم💕💕
منم آبانم

جووون😍

._. استادمون‌میگفت‌:ماشینو‌که‌طراحی‌میکنن یه‌آینه‌کوچیک‌میزا‌رن‌واسه‌‌نگاه‌کردن‌به‌عقب یه‌شیشه‌بزرگ‌میزارن‌واسه‌دیدن‌جلو همونقد‌ر محدود‌به‌گذشته‌نگاه‌کنید نگاهتون‌به‌جلو‌باشه!"میفهمین‌کِه‌چی‌میگم.. #زندگی‌ذره‌کاهیست که‌کوهش‌کردیم... مامان یه پسر کوچولو هستم^^
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز