2777
2789
عنوان

مومن واقعی که غیبت نکنه، دروغ نگه، خوش اخلاق باشه و...تاحالا دیدید.

| مشاهده متن کامل بحث + 863 بازدید | 70 پست
نه صحبت عوض کنیم راجب اطرافیان صحبت کنیم مهربان🌵🌴🌻کسایی که از نزدیک میشناسیم 

اطرافیان هستن آدمای خوب ولی خب کامل کامل نیستن، 

یه عیب هایی دارن. 

خود منم کلی عیب دارم🥺

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترکیدن در کمین شماست او......... 😐😂😂😂😂

😃😃😃

جهاد در راه خدا شهید شدنم داره دیگ🤣🤣

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
شوهرم اخلاقش اینطوریه، 17 ساله ازدواج کردیم نه دروغ میگه نه غیبت میکنه نه دل کسی رو میشکنه، کم از شغ ...

ان شاءالله جفتتون بهشت باشید🌄

گر دختری پیش پدر ناز کند🍀 گره ی کرب و بلای همه را باز کند🍀صل الله علیکِ یارقیه جان🌷
مگه میشه برا یه آدم که این ویژگیا رو نداره کلی جمعیت گریه کنه وبرا تشییع جنازش بره؟ عجیب نبود خدایی؟ ...

نه عجیب نیست

ایشون کار بزرگی انجام دادن منم قبولش دارم و میگم انسان بزرگین

و بازم تکرار میکنم جرفم اینه ادم تا وقتی کسی رو از نزدیک ندیده و باهاش برخورد نداشته خودش شخصا، نمیتونه صدرصد نظر بده

!! It's me

چراا


بین اینجا  کلا نباید از سیاست حرف بزنی حالا بکنار که مردم با خرفاشون ادمو ترور میکنن من بشخصه سر اسمم انقد گزارش خوردم که ترکوندنم اسم همون کسی بود که تو گفتی گفتم حداقل شاید به اسم امام زمان دیگه کار نداشته باشن

کاربری دوممع

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
من یکی رو میشناسم همیشه برام الگو بوده حرف کسی رو نمیزنه دروغ نمیگه وخیلی کارها....ولی اونقدر مثبت و ...

مومن شاده خوش رو💚

گر دختری پیش پدر ناز کند🍀 گره ی کرب و بلای همه را باز کند🍀صل الله علیکِ یارقیه جان🌷
ممنون عزیزم، خیلی دعای خوبی کردی ، ان شاالله هممون عاقبت به خیر بشیم 

الهی آمین 🌻

گر دختری پیش پدر ناز کند🍀 گره ی کرب و بلای همه را باز کند🍀صل الله علیکِ یارقیه جان🌷
😃😃😃 جهاد در راه خدا شهید شدنم داره دیگ🤣🤣

شهبد نی نی سایتی😐

شوخی# جدی نگیرید

اللهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم 

شادی روح تمام شهدا

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
شهبد نی نی سایتی😐 شوخی# جدی نگیرید اللهم صل اله محمد و ال محمد و عجل فرجهم  شادی روح تما ...

آره 🤣🤣شهید شده در جزیره نی نی سایت. 

عزیزمی. بهترین دعاست شهادت. 

برام دعا کن 💕

اللهم صل علی محمد وآل محمد

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
یکم بیشتر ازش میگید مثلا چکارهایی میکنه

همه براش یکسانن به هیچکس به دید برتر یا پست تر نگاه نمیکنه...پولداره دست خیلیارو گرفته فامیلیشو اشتباه میگه نشناسنش

وقتی باهات حرف میزنه چنان ارامشی داره محو صداش میشی فقط...قران فارسی میخونه برات تفسیر میکنه 

مثلا بهش تیکه میندازن لبخند میزنه با مهربونی جوابشو میده


یا علی...ادرکنی...🌸 انسان با امید حتی بدون بال میتونه پرواز کنه….🍀🍀🍀
نه عجیب نیست ایشون کار بزرگی انجام دادن منم قبولش دارم و میگم انسان بزرگین و بازم تکرار میکنم جرفم ...

حرف شما کاملا درسته ولی رفیق صمیمی خودم سردارو از نزدیک دیده وباهاش هم کلام شده شاید باورش نیاد ولی هنوزم اسمش میاد گریش میگیره میگه این آدم یه آدم خیلیی خاص بود یه چیزی خیلییی فراتر از انسان 


بزرگ ترین رویای زندگیم اینه که جهان گرد شم و همه عمرمو تو جهان گردی بگذرونم و زندگیم بشه پر از تجربه... دوس دارم خونم تو کوله پشتیم باشه😅ولی همونطور که گفتم این فقَط رویاست.. 😒:) 
حرف شما کاملا درسته ولی رفیق صمیمی خودم سردارو از نزدیک دیده وباهاش هم کلام شده شاید باورش نیاد ولی ...

حقا که سردار دلها بودن ایشون

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کاش مرد بودم

sarina_mn | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز