2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدایا 

مچ این دوتا رو کردید تو ماتحت ما 

بسه دیگ



لازم باشه نی نی یار خودش تاپیک میزنه

پروفایل و امضام رو خالی کردم نینی سایت اینجا هم تبلیغ بذاره ....از اینکه درخواست دوستی نمیدید ممنونم

هر دوتاشون ظاهرا یک نفر بودن

لطفا اگه از مطالبم خوشت اومد یک صلوات یا فاتحه برای پدرم بفرست.ممنونم.  حرفی داشتی اینجا بهم بگو.                                 https://harfeto.timefriend.net/16684506750081

میگن هر دو یک کاربرن و یکین ولی هنوز مشخص نیست و نی نی یار باید تایید کنه که به احتمال زیادم یکی نیستن

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
دیگه عن اینام دراومد خدا نکنه یچیز جدید تو سایت پیدا شه تا بره ما یوبسیم

ادبت و شخصیتت معلومه جواب نداری میتونی بری نه اینکه چرت بنویسی

من یک ام اسی هستم و قراره مثل همه بخندم ، حرف بزنم ، به خاطر بسپرم ، بد‌و‌‌‌‌‌م بدوم..🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز