2789
عنوان

آرزوی مرگ میکنم!

| مشاهده متن کامل بحث + 396 بازدید | 33 پست

میفهمم چی میگی آدم فکرمیکنه اگه آزارهای این فردنبودمن چقدرزندگیم بهتربودولی منیه لحظه به ذهنم رسیدکه وقتی همهچیز دسته خداست پس قراردادنه همچین آدمی توی زندگیه ماهمدسته خداست عذابایی که میده هم ممکنه مامورعذاب باشه ودسته خودش نباشه،پس بهتره ازخدابخای دیگه کسی نتونه عذابت بده ،روزوشب این دعتروبکن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من درکت میکنم ولی بدون هیچوقت با دعای تو نمیمیره فقط اعصاب خودتو داغون میکنی 

با دعای من نمیمیره اما کارهای خودش دامنشو میگیره و بدجور میمیره.... شایدم خودم کشتمش😉

اونوقت کارهایی ک اون کرد که من الان این حس اومده سمتم عاقبت نداره نه؟ اول خودت#  

شک نکن جواب میگیره...

زمین گرده روزی جایی بد تقاص میده

تو رهاش کن بخاطر خودت

اگر نظری دادم واس این بود ک بگم ذهن و روحت رو کثیف نکن قضاوت نکردمت..

بهتره دعاکنی باشه وهمین دنیا تقاص رفتارشوبده

‏کارما اگه واقعیت داشت بعضیا باید پوستشون با ناخن‌گیر گرفته میشد و تن لختشون با قیر ایزوله میشد، بعدم سنگسار میشدن و اگه چیزی ازشون موند خاکستر همون روانه چاه توالت میشد، پس زیاد اعتقاد نداشته باشین به این چرت و پرتا🔥🍂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792