عزیزدلم فقط و فقط خودت میتونی حال دلتو خوب کنی فقط خودت میتونی از این به بعد آیندتو به بهترین نحو رقم بزنی پس شروع کن افکار منفی دور کن کاری به حرفای بقیه و خانوادت کاری نداشته باش یه روز پشیمون میشی از اینکه انقدر خودتو سرزنش کردی و از زندگیت لذت نبردی نزار اون روز بیاد
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ن گلی نمیتونم یا میشم یا میمیرم شب و روز درس نخوتدم تو تجربی افسرده و روانی بشم و بعدش برم سراغ فنی ...
اشتباه داری فکر میکنی هنوز آخه تجربی الان دیگه یه رشته خیلی معمولی شده حتی الان خیلیا به این نتیجه رسیدن که این رشته دیگه فایده ای ندارهچون اولا قبولی توش سخته و داوطلباش زیادن لطفا به حرفم گوش بده و تسلیم نشو عزیزم لجبازی نکن به حرفم گوش کن من تجربه دارم
حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨