2789
عنوان

ی ماه حموم نرفتم 😩😩😩

| مشاهده متن کامل بحث + 23751 بازدید | 223 پست
اصلا حسی نیست ب خودم عزیز.......

عزیزدلم فقط و فقط خودت میتونی حال دلتو خوب کنی فقط خودت میتونی از این به بعد آیندتو به بهترین نحو رقم بزنی پس شروع کن افکار منفی دور کن کاری به حرفای بقیه و خانوادت  کاری نداشته باش یه روز پشیمون میشی از اینکه انقدر خودتو سرزنش کردی و از زندگیت لذت نبردی نزار اون روز بیاد 

حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨

خب یه رشته ی دیگه بخون.ترم چندی؟برو به رشته ای که دوست داری بدون کنکور ثبت نام کن

بدون کنکور ک اصلا میگم من شب و روز درس میخوندم 

باید جواب زحمتام رو بگیرم دلم خونه

من ن تنها ک نرسیدم بلکه خیلی چیزامم از دست دادم

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اع وااا اینکه رشته خوبه جانم منم یکی از دوستانم هیمن رشته رو قبول شد بعد از اینکه فوق دیپلمشو گرفت ه ...

چرت ترین رشته ممکنه با جرات میگم

عمرا اگ بیش از کاردانی ادامه بدم اینو

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

عزیزدلم فقط و فقط خودت میتونی حال دلتو خوب کنی فقط خودت میتونی از این به بعد آیندتو به بهترین نحو رق ...

حسی ب زندگی و اینده مسخره اش ندارم 

از این خودم رو سززش میکنم چرا بیست سال مث خر خوندم و خری نشدم

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

ن گلی نمیتونم یا میشم یا میمیرم شب و روز درس نخوتدم تو تجربی افسرده و روانی بشم و بعدش برم سراغ فنی ...

اشتباه داری فکر میکنی هنوز آخه تجربی الان دیگه یه رشته خیلی معمولی شده حتی الان خیلیا به این نتیجه رسیدن که این رشته دیگه فایده ای ندارهچون اولا قبولی توش سخته و داوطلباش زیادن لطفا به حرفم گوش بده و تسلیم نشو عزیزم لجبازی نکن به حرفم گوش کن من تجربه دارم 

حسابدارم✨ گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بی قید و شرط، کنارمان باشد، بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان. :)✨

خب یه فرصت دیگه به خودت بده سال دیگه کنکور شرکت کن

اره عزیزم 

میخوام همین کار کنم کنکور رو میرم ولی اخرین فرصت زندگیه چون دیگ اصلا تحمل ندارم

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

اره عزیزم  میخوام همین کار کنم کنکور رو میرم ولی اخرین فرصت زندگیه چون دیگ اصلا تحمل ندارم

واست ارزوی موفقیت میکنم .مطمئنم یه روزی به هدفت برسیو منو تگ کنی بهم خبر خوب بدی😍😍😍

اشتباه داری فکر میکنی هنوز آخه تجربی الان دیگه یه رشته خیلی معمولی شده حتی الان خیلیا به این نتیجه ر ...

عزیز من نمیتونم رو زحمتام چشم بپوشونم معدل دیپلم من ۱۹/۵ هست 

و معدل بقیع سالا پیش بیست حق من نیست 

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

واست ارزوی موفقیت میکنم .مطمئنم یه روزی به هدفت برسیو منو تگ کنی بهم خبر خوب بدی😍😍😍

قربونت برم 🖤

والا از زندگی سیر شدم از جوونی میکنم ن نوجوونی کردم

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

بازم قلب مشکی؟؟😡دعبات میکنما. قبول که بشی سال دیگه کلا جوونی کن بترکون💃💃💃✌✌✌

اخ ببخش یادم رفت ☺☺☺☺💚💚💚💚💚💚

کلا عادت کردم 

باورت میشه نووجونیم ک سیاه شد 

هر بالشت میتوانست یک اثر هنری باید اگر اشک ها رنگی بودن 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز