2789

  

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

  منم به سرامیک نگاه میکنم...

اتفاقا اونم اه میکشد !

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡

قیافه عبوس تورو میبینه اه میکشه بخند اونم میخنده🤣😅

 چیزی رو که دشمنت نباید بدونه رو به دوستتم نگو  ••Some people just pretend to be sillyبعضیا سادگیشونم از سیاستشونه :))          گروه ۲(آبی) وزن فعلی ۶۶.وزن هدف ۶۰
قیافه عبوس تودو میبینه اه میکشه بخند اونم میخنده🤣😅

در# میخندد 

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡
 منم به سرامیک نگاه میکنم... اتفاقا اونم اه میکشد !

سلامم رسوند تازه   

  به تو از دور سلام ،به سلیمانِ جهان از طرف مور سلام!😢♡ به تو از دور سلام ، به حسین از طرف وصله یِ ناجور سلام😔! به تو دلبسته شدم!! به شبایِ جمعه کربلا وابسته شدم ...  به تو دلبسته شدم !!به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم 😢حسین اقام ♡همه میرن تو میمونی برام ...☆              شنیدم پنجره فولادت کربلا میده♡ سلام زندگی ،سلام عشق من؛ الاسلام علیک حجت بن الحسن...♡                                                                                                                     ♡الهی و ربی من لی غیرک؟!♡ (ای مبعود من!،مگه من جز شما چه کسی رو دارم!؟♡)در کدامین نخلستان هستی با دلدار خود بـه راز و نیاز نشسته اي؟در کدامین چاه سر فرو برده و راز دل می گشایی؟کاش می‌دانستیم بیت الاحزانت را کجا برپا کرده اي! یا امام زمان(عج)☆♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز