اره میشه
راهنماییش بهتر بود ولی اون موقع هم خیلی ازمون کار میکشیدن
همه علوم میخوندن ما زیست و فیزیک و شیمی و زمین
کتابای اضافه ی سنگین چیزای که هیچ وقت بکار نیومد
و......راهنمایش بهتر دبیرستان بود
دبیرستان جو غلط رقابت مزخرف ی سری معلم مسخره امتحانای سخت بچه هارو لای منگنه گذاشتن
بعضی روزا ۶ صبح میرفتیم مدرسه
در کل ی اسم دهن پر کن داشت تیزهوشان ولی اونقدرا خوب نبود