2789
عنوان

با اقا محسن بد حرف زدم؟ 😂

| مشاهده متن کامل بحث + 408 بازدید | 44 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میگفتی تو که زودتر قاطی شدی!! چه طرز صحبت با یه خانم متشخصه که مردک خر میگه خانوومی؟

دقیقا برگشت گف خانومی میشه بیای فک کردم مزاحمه کلی فحش ردیف کرده بودم با اون لبای اویزونم بهش بدم😂

نمیدونم کی بود....چی چی بود...که یهو دوید تو زندگیم...با اون چشاش...اخ چشاش...چشاش...چشاش بدبختم کرد...اتیشم زد...
اسی عاشقت شدم خواهر محسنم

برا داداشت ی کفش بخر توروخدا کتونی داش با شلوار پارچه ای

نمیدونم کی بود....چی چی بود...که یهو دوید تو زندگیم...با اون چشاش...اخ چشاش...چشاش...چشاش بدبختم کرد...اتیشم زد...
با آقا محسن ها مهربان باشیم.    

بهتره بگی آقا محسن ها! چس بازی درنیارین لطفا😂😂🖐

واسه رسیدن ب اهدافم واسم دعا میکنی؟🥺تیکر بارداری نیست😊من همتونو دوس دارم خب؟مهربون باشیم❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖❤🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍💖
با آقا محسن ها مهربان باشیم.    


  نه برعکس باید با آقا محسن ها نامهربان بود چون هوا برشون میداره

شاید به نظر برسه پادشاه،پادشاهی کند ،اما دراصل این ملکه است که هیئت مدیره رو اداره میکنه 😎          من میتوانم غرش سکوت یک زن را بشنوم (توماس سانکارا )      فمینسم مربوط به قوی تر کردن زنان نمیباشد زنان از قبل قدرتمند بوده اند این درباره تغییر برداشت جهانی درباره قدرت میباشد
بهتره بگی آقا محسن ها! چس بازی درنیارین لطفا😂😂🖐

😂😂

جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.

من جای تو بودم همونجا خاکش میکردم😐😂

امیدوارم با بنزین 3 تومنی کل شهرمونو گشته باشه تا اخرش ادرس پیدا کنه😂

نمیدونم کی بود....چی چی بود...که یهو دوید تو زندگیم...با اون چشاش...اخ چشاش...چشاش...چشاش بدبختم کرد...اتیشم زد...
 نه برعکس باید با آقا محسن ها نامهربان بود چون هوا برشون میداره

گناه دارن بیچاره ها😂

فک کنم تا الان داره دنبال آدرس میگرده😅

جاویدان ایران 🌅🦁 نور کافی برای کسانی که میخواهند ببینند وجود دارد، همانطور که تاریکی کافی نیز برای کسانی که نمیخواهند ببینند.

هشتگ نه به خشونت علیه آقا محسن ها رو ترند کنید😅

نه بابا رفتارت درست بوده اون بنده خدا زیادی جوگیر بوده

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

گناه دارن بیچاره ها😂 فک کنم تا الان داره دنبال آدرس میگرده😅

اخه خیلی بد گفت صمیمی نشو فک کرده بودم بغلش کردم خبر ندارم😂😐

نمیدونم کی بود....چی چی بود...که یهو دوید تو زندگیم...با اون چشاش...اخ چشاش...چشاش...چشاش بدبختم کرد...اتیشم زد...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز