asalbani مدیر استارتر عضویت: 1399/07/01 تعداد پست: 465 عنوان قرمه سبزی 185 بازدید | 26 پست خانما من برا افطار قرمه درست کردم ابکی شده کمکم کنید لطفا چکارکنم 1400/01/25 | 16:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
chakavaaak عضویت: 1397/12/12 تعداد پست: 12168 زیرشو زیاد کن درشو نصفه بذار زودتر ابش خشک شه قد168.وزن اولیه94کیلو❌وزن فعلی 67 ❌وزن هدف ۶۰کیلو💪💪💪من میتوانم💪💪💪
goleabi عضویت: 1397/04/08 تعداد پست: 14028 شعلشو زیاد کن ، دربش رو نیمه باز کن بخار بشه چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷♀️
مامان_علی_کوچولو14 عضویت: 1394/03/01 تعداد پست: 939 اگه گوشت خورشت پخته شده از تو خورشت بردار که وا نره بعد زیر گاز رو زیاد کن در قابلمه هم باز بزار چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی به تلنگری می شکند به لحنی می سوزد برای دلی می میرد به نگاهی جان می گیرد و به یادی می تپد
asalbani مدیر استارتر عضویت: 1399/07/01 تعداد پست: 465 آبش زیاده سبزیشم شاید کم ریختی آره ممکنه الان چکارکنم
6875ahooooooo عضویت: 1398/08/09 تعداد پست: 15670 یه قاشق آرد سرخ کن بریز توش هم لعاب دار میشه هم خوشمزه تر
طلاخانووم73 عضویت: 1400/01/21 تعداد پست: 6864 یه سیب زمینی کوچیک 4 قاچ کن، شعله رو متوسط کن با در کج، بذار یه ساعت بمونه 👀
پیتزامخلوط عضویت: 1396/04/13 تعداد پست: 39739 هنوز مونده نگران نباش درشو نیمه بذار چرا امضات کم رنگه اینجانب از سال ۹۶ ب دلیل کاهش ناگهانی گربه ها ذائقم تغییر کرد و پیتزا رست بیف رو جایگزین کردم.نام کاربری قابل تغییر نیست دیگه
asalbani مدیر استارتر عضویت: 1399/07/01 تعداد پست: 465 یه قاشق آرد سرخ کن بریز توش هم لعاب دار میشه هم خوشمزه تر فداتم
یبلعاحح عضویت: 1397/06/18 تعداد پست: 13817 کد بانو ها کمکم کنید من همیشه قرمه سبزیو میذارم تو زود پز ۴۰ دیقه میمونه تو زود پز گوشتو لوبیاش که پخت نیم ساعت یا کپترم زیرشو زیاد میکننصب