2789
عنوان

این داستان جاری

410 بازدید | 41 پست

من برای هفتمین سالگرد پدرم پست گذاشته بودم و شوهرمم استوری کرده بود

جاری م برا من هیچی ننوشته بود

اما برای شوهرم تسلیت فرستاده بود

کلا جاری م استوری و پست های شوهرم ریپلای میکنه

اما برای من نه


من از این اخلاق ها ندارم پیش جاری م چیزی بگم


شما فکر میکنین جاری م چرا همچین کاری میکنه؟

و من همینجوری بی تفاوت باشم؟

تنها راه حلی که خانم های نی نی سایتی میدن=طلاق

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو تو تنظیمات استوری شوهرت

برای جاریت استوریاشو مخفی کن 

تا بفهمه دنیا دست کیه✌

من عاشق این سایتم😍 از تولد بچه اولم تا حالا هر وقت سوالی داشتم این سایت مثل یه خواهر و یه مادر برام بوده🥲❤ اگه قبلا منو زدین یا بهم بی احترامی کردین بگین محلتون ندم 🤭 آخه ممکنه یادم بره  

حال خوبه پدر شما به رحمت خدا رفتن برای همسرت ریپلای میکنه . می خواد دق بده ولی راحشو بلد نیست

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد
شوهرم سر به راه نیست  اما دیگه فکر نکنم در این حد که به زنداداشش چشم داشته باشه


راستش من جات بودم جاری رو انفالو میکردم     توی پیج شوهرم

  خدای ارحم الراحمین اگر تو بخوای میشه  بخواه برای من انچه را که دلم میخواهد  
برو تو تنظیمات استوری شوهرت برای جاریت استوریاشو مخفی کن  تا بفهمه دنیا دست کیه✌

یک بار به شوهرم گفتم خودش نکرد منم بردارشوهرمو فالو کردم

تنها راه حلی که خانم های نی نی سایتی میدن=طلاق
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز