2789
عنوان

اینا علائم کرونا عه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 333 بازدید | 41 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگر زود اقدام کنی هیچی نیس ولش کنی خیلی ام ترسناک میشه  کرونا انگلیسی خیلی وحشی تره و زودتر ری ...

نه اتفاقا ما دکترم نرفتیم تو خونه خودمون خوب شدیم ...ولی کرونا بود قشنگ همهههه علایمو داشت.. بستگی به طرز فکرت داره ... این که از پا درت بیاره یا نه

من س بار کرونا گرفتم هم من هم خانوادم هیچی نیست الکی گندش کردن اصلا نترس باباااااا ما کل فامیل گرفتن ...

ولی من دیدم جوون ۳۰ ساله بدون بیماری زمینه ای فوت کرده...یا از کادر درمان...با این حرفا شاید شما بدنتون طوری باشه چیزی نشه ولی ممکنه یکی دیگه دور از جون فوت کنه...این طور نگیم...هرچند سه بار گرفتین مشخصه که رعایت نمیکنید

🌟Life begins at the end of your comfort zone🌟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

انتخاب رشته

0پریا0 | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز