2789
عنوان

این کارم گناه یا گدابازیه؟

521 بازدید | 40 پست

من فال بلدم بگیرم

تو مدرسه ک حضوری سد 

میخوام برا دیگران بگیرم

دونه ای ۵ تومن


پوکر بودن تو خونمه😐احمق تر از احمقی ک هی دچار کارای احمقانه میشه ولا ذله شدم😐

اینجا خلاف قانونه

در اعماق تاریکی در انتظار نـور :) 🌱🖤 جوانیم به مو رسیده. یعنی بعد مرگت اوضاع بدتر میشه یا بهتر؟۳اسفند404،،،خسته ایم از دست نه تقاص پس میدی نه میمیری

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

برای من میشه الان بگیری..

منم برات ۵ تا ایه الکرسی میخونم..

حال دلم خرابه

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

مدیر اخراجت میکنه😂😂😂

❤️(تیکر تولد عشقمه)❤️ این دنیا فقط از تو ی دونه داره دلبرم .  ت❤️و خوبترین حادثه ی زندگیه منی عشقم💋😘😋🥰😍❤️ (❤️ navidim🖇❤️) ❤️💋😋❤️😍🥰🥰😘😘💋😍😍😍😍😍🥰🥰🥰😋😋❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰❤️😍❤️😍😘😘😘😘💋💋🧿🧿🧿🧸❤️🖇
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز