2777
2789
عنوان

حقیقت

| مشاهده متن کامل بحث + 84 بازدید | 24 پست
باید صبر کنی خودش بیاد جلو  اگه خودت بهش بگی احتمال ۹۰ درصد میره آسمونا و تحویلت نمیگیره دیه&n ...

واسطه بزارم؟

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍
واسطه بزارم؟


اگر میخوای واسطه بزاری نباید خبلی مستقیم باشه 

مثلا یکی از رفیقات که دوست دختر یکی از رفیق های پسره باشه بیاد شما دوتا رو با هم آشنا کنه 

مثلا به دوست پسرش بگه نازنین (اسم مستعار خودت) از علی (اسم مستعار اونی که دوسش داری) خوشش میاد بیا با هم آشناشون کنیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه چی شد

یه مشکلی داره نمیتونه بره سرکار بیکاره خیلی غصه میخوره که نمیتونه بیاد خواسگاری بهم برسیم 

منم از غصه دوری اون نابود شدم دارم دق میکنم تازه سه ماه رفته بود سرکار اینقده دوتاییمون خوشحال بودیم دوباره حالش بد شده 

کاش همون روز اول جدا شده بودیم اون میخواست بره من نذاشتم الان نه اون غصه داشت نه من به خدا دارم با گریه مینویسم اینقدر دلم گرفته خدا میدونه 


یه مشکلی داره نمیتونه بره سرکار بیکاره خیلی غصه میخوره که نمیتونه بیاد خواسگاری بهم برسیم  منم ...

وای عزیزم 

انشالله همه چی درست میشه

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍
اگر میخوای واسطه بزاری نباید خبلی مستقیم باشه  مثلا یکی از رفیقات که دوست دختر یکی از رفیق های ...

نه بابا من که اصلا دوست پسر ندارم چون واقعا میگن گناهه و...

پسرعموم هسنش زنداییم واسطه کنم😕؟؟

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍

به نظر من واقعا گناه هست من خودم به شخص دوست ندارم ولی من کاری به کار کسی ندارم

ولی. در هر صورت ی چی بگم دوستانه

نظر من اینه ادم باید دست نخورده باشه

یعنی سالم باشع بدون هیچ آلودگی بعدش شوهرش بیاد و تنها کسش بشه یعنی یه نفر خوب برای همیشه😁💞

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍
خو اینجوری که ایده آله ولی خب تو عاشق پسر عمتی 😂😂

😂 پسر عمومه 

برام دعا کنید👍👌

از بین 7 میلیارد جمعیت تو تنها کسی هستی که شبانه روز در یاد منی قدر خودتو بدون نفسم ممنون میشم یه صلوات بفرستی به عشقم برسم اگه فرستادی دعای خیر امام زمان بدرقه زندگیت😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز