blond مدیر عضویت: 1399/09/10 تعداد پست: 18479 عنوان لاغری* | مشاهده متن کامل بحث + 225 بازدید | 15 پست من ۶۶ کیلو بودم . فلوکستین ۲۰ مصرف کردم . از یک هفته شدم ۶۳ . خواستم تجربم رو ب اشتراک بذارم💖💜 فلوکستین روی غده هیپوفیز ک هورمون گرسنگی رو ترشح میکنه تاثیر میذاره و پرخوری عصبی رو کم میکنه(خانم های داروساز بنده رو ترور نکنید) * ۲۶ساله ام 1400/01/23 | 22:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dokhisheiton عضویت: 1399/10/30 تعداد پست: 3073 والا داروساز داروخانمون کافیه 👌🏻 😐😂😂 دلوین کوچولوی مامان منتظرتم دخملم💞😍