تقصیر من بودا هی بش گفتم پیری فلانی اون ۲۸ سالسه من ۱۷ بعد اونم برگشت گف اگ پیرم دیگه پیام نده منن فوش گذاشتم ب خودم ک بش پیام ندم الان چکار کنپ از دیروز بهم پیام نداده. تروخدا ب جا سرزنش و اینا راه حل نشون بدیین
ن بابا من بش گفتنی فدات شم دو ساعت نصیحتم میکنه ک هیچ کس ارزش نداره ت فداش بشی ت علی بلی فلانی یعنی در کل دلش نمیاد بش از این حرفا زدنی اسکش در میاد ولی خودش صب تا شب ب من از این حرفا میزنه دوسم داره خعلی ولی ساکت و ارومه اما من شر و شیطونم خب چکار کنم مدلمه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
شوهر منم ۱۲ سال ازم بزرگتره ولی هیچوقت اینجور حرفی نزدم براش هرکس باشه ناراحت میشه
_امروز چقد تلخی؟؟ +دلتنگی ادمو مثل چایی مونده تلخ میکنه شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک.._ بی حوصلگیت واسه چیه؟ +مارا هرچه هست دگر حوصله ای نیست _چی شده؟+یجوری دلم گرفته انگار دنیام تباه شده.. _خدا بهت صبر بده +نمیشه جای صبر فقط پنج دقیقه بغلشو بده؟به چال گونش و چشاش زل بزنم.. _اسمون توام افتابی میشه +ابر اسمون ما همیشه سیاه بود دکتر.. _پس سهمت چی میشه؟ +سهم من از تموم دنیا هیچه.. _زندگی کن +زندگی کنم که تهش چی بشه؟ همینجوری این دنیا یه جوونی بهم بدهکاره.. _این حرفات فقط از رو دلتنگیه +دست خودم نیست که دلم براش تنگ میشه😔😔
نسبت به خودش پیره 🙄🙄🙄ربطی نداره که تو فکر میکنی جوانی
طرز تفکر آدما متفاوته،سن تعیین کننده چیزی نیست.اندوخته درونی آدمه که مهمه.ظاهر بین نباشیم خودمون کمتر اذیت میشیم
نگاربودم⭕زندگی واقعی بعد نوشتن تاپیکا جور دیگه ای جریان داره، اینجا محل درد دل و همفکریه،مبنایی برای قضاوت نیست⭕ حل شدن مشکلم فقط معجزه خدارومیخواد،خدایا تو بخواه✨ من و تو با خدا تو یک قایقیم...💝💍
_امروز چقد تلخی؟؟ +دلتنگی ادمو مثل چایی مونده تلخ میکنه شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک.._ بی حوصلگیت واسه چیه؟ +مارا هرچه هست دگر حوصله ای نیست _چی شده؟+یجوری دلم گرفته انگار دنیام تباه شده.. _خدا بهت صبر بده +نمیشه جای صبر فقط پنج دقیقه بغلشو بده؟به چال گونش و چشاش زل بزنم.. _اسمون توام افتابی میشه +ابر اسمون ما همیشه سیاه بود دکتر.. _پس سهمت چی میشه؟ +سهم من از تموم دنیا هیچه.. _زندگی کن +زندگی کنم که تهش چی بشه؟ همینجوری این دنیا یه جوونی بهم بدهکاره.. _این حرفات فقط از رو دلتنگیه +دست خودم نیست که دلم براش تنگ میشه😔😔