2777
2789
عنوان

میخوام برم کنگر بکنم بفروشم

1222 بازدید | 32 پست

سلام خوبید عزیزان . 

کنگر میارن تو شهرتون ؟ کیلویی چند ؟

 میخوام برم بکنم بفروشم عمده  . کیلویی شش میخرن ازم . خدا کنه بتونم اگه روزی پنجا  کیلو هم بکنم خوبه 

هر موقع خواستین از لفظ "دهاتی" برای تحقیر كسى استفاده کنین بايد بدونید دهاتی یعنی: تنوع لباس و رنگ و موسیقی شاد، یعنی تنوع زیبای لهجه ها، یعنی میراث فرهنگی، يعنى تمدن اصيل و پا برجا...😌😌😒😒تویی ک بی احترامی میکنی با این کلمه بدون ک معنیش چیه خدارو چ دیدی شاید داشتی از طرف با این کلمه تعریف میکردی کوته فکر....                      در عجبم از زنان!كه از خداى به اين بزرگى فقط يك شوهر ميخواهند،و از شوهر به اين درماندگى همه دنيا را...👤 شكسپير

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینجا ۲۰ تا ۲۵ 

دونفر باشین بهتره 

یکی بکنه یکی بفروشه 

خیلی وقتا مردم در مورد سفر به گذشته فکر میکنن و نگران یه تغییر تصادفی تو زمان حال هستن                                اما هیچکس تو زمان حال فکر نمیکنه که بتونه آینده خودش رو به طور اساسی تغییر بده...!  

پاک شده کیلویی ۱۵

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
از کجا بکنی؟

میرن کوه

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
کنگر چیه دیگه؟

تبدیلش میکنن ب اش شبیه حلیمه

درلبخند یع دختر هزار کلمه پنهان است....                                مهم نیست که ما ب اجدادمان افتخار میکنیم مهم این است ایا انها به ما افتخار میکنند!!!!                                                      https://harfeto.timefriend.net/16231663520001 لینک چالشم حرفی درد دلی انتقادی چیزیی دارین بگین                                                  
۶ارزونه خیلی 

خب اونی ک میخوا کیلویی بده ارزون تر میده گلم

هر موقع خواستین از لفظ "دهاتی" برای تحقیر كسى استفاده کنین بايد بدونید دهاتی یعنی: تنوع لباس و رنگ و موسیقی شاد، یعنی تنوع زیبای لهجه ها، یعنی میراث فرهنگی، يعنى تمدن اصيل و پا برجا...😌😌😒😒تویی ک بی احترامی میکنی با این کلمه بدون ک معنیش چیه خدارو چ دیدی شاید داشتی از طرف با این کلمه تعریف میکردی کوته فکر....                      در عجبم از زنان!كه از خداى به اين بزرگى فقط يك شوهر ميخواهند،و از شوهر به اين درماندگى همه دنيا را...👤 شكسپير
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792