بهااارنارنج مدیر استارتر عضویت: 1399/11/21 تعداد پست: 5278 عنوان جدیدا مد شده هرچی دوس دارن میگن تهش مینویسن 147 بازدید | 6 پست هشششششتگ فان 😑 1400/01/21 | 14:20 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
parzhak عضویت: 1397/01/10 تعداد پست: 62198 یا یه عزیزم.. مهربون.. تنگش میذارن😁 برای سلامتی و تعجیل ظهور آقامون...حضرت عشق.... مهدی فاطمه صلوات.....شمایی که میخونی..🤨 تویی که دعات میگیره و ما خونه خریدیم از دعای خیرت،واسه سلامتی پسرم هم دعا کن😔
دکمه_سر_آستینم عضویت: 1399/11/21 تعداد پست: 10016 خیلی وقتا واقعا فانهاگر بدون تعصب بهش نگاه بشه دیش دیری دیرین ماشالا💃
ستی_آناهید عضویت: 1399/04/28 تعداد پست: 706 یه مدت برای تحصیل ،شهری بودم که زل میزدن تو چشم آدم و با رک بودن بی پروایی هرچی دلشون میخواست میگفتن و تهش میگفتن:ببخشیندااااهنوز برام جالبه
چانبک عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 5424 طرف میاد راحت توهین میکنه آخرشم مینوسه فان# ☺️ بسان رود که در نشیب دَره سَر به سنگ میزند رَوَنده باش امید هیچ مُعجِزی ز مرده نیست، زِندِه باش🌿