2789

سلام 🌙 

لطفا همتون یه چیزی که از نی نی سایت رو یاد گرفتید بگید؟؟❤️ 

🌱من از نی نی سایت اینو یاد گرفتم و فهمیدم که مشکلاتی که تو زندگی من هست فقط فقط تو زندگیه من نبود و بودن کسایی که مثه مشکلات داشتند🌱

هرچه که در فهم تو آید آن بوَد مفهوم تو...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زود باور نباشم 

بچسبم به زندگیم 

فقط خودم میتونم حال خودمو خوب کنم

hasti😛😎🐍ببخشید درخواست دوستی جدید قبول نمیکنم 💔ممنون میشم درخواست ندید تا شرمنده نشم😘❤باردار نیستم تیکر رسیدن به هدفم هست دوستان ❤💃                                                        احساس میکنم یک فضانورد تو اقیانوسم!!!🙂🙃

من وقتی میخواستم جدا بشم خیلی میترسیدم چنتا از خانومایی که شرایط منو داشتن از زندگیشون گفتن و من فهمیدم میشه بعد از جدایی هم موفقیت قبلی رو به دست آورد و از دست یه آدم روانی خلاص شدم

خدارو صدهراز مرتبه شکر❤️

فهمیدم خیلی خوشبختمو قدر دونستم  و فهمیدم پدر و مادرم و همه ی خانوادم چقد خوبن و تقریبا خیلیااااااااااا زندگیشون بدتر از منه متاسفانه

دخترم =(🚬 م‍‌ب‍‌ت‍‌ل‍‌اب‍‌ح‌ه‍‌ی‍‌پ‍‌وف‍‌رن‍‌ی‍‌ا.ir   🥀─━─•⊰ از بلندای نگاه تو فقط پروازه و پرواز و پرواز~نه محضر لازمه نه حلقه خب~اما تویی محرم تویی همدم تویی همراز💔 ⊱•─━─     

شوهر_خر_است#  

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  

من فهمیدم مردم بیشتر اوقات از سختیاشون تاپیک میزنن تا خوشیاشون

تیکر تولد یکسالگی پسرمه💙 خدایا شکرت بعد از ی سقط و کلی انتظار پسرمو به من هدیه دادی. برای سبز شدن دامن همه منتظرا از ته دلت ی آمین بگو ❤

تا اینجا نیومده بودم بعضی خصوصیات آدما رو که برام میگفتن فکر میکردم بدبینن اما اینجا فهمیدم که نه بابا خیلی بدتر هم هست

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز