2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

قدت چنده گلم؟

💔همسرم💔جای توزیرخروارهاخاک نیست بلکه کنارمن هست کنارمنی ک عاشقانه تورودوست داشتم ودوست دارم و دوست خواهم داشت😔        💔همه کسم💔توازپیشم پرکشیدی ورفتی واکنون من ماندم و آینده ای پرازدرد😔

خیلی خوبی اسیییی😍😍😍

فقط برای زیبایی خودت موهایت را شانه نزن ، گاهی مویت را شانه کن فقط برای خود مو ؛ او می خواهد مرتب باشد اما زبان سخن ندارد ، تو بر خال خالش دست بکش دندانت را مسواک کن فقط برای خود دندان ، او می خواهد تمیز باشد اما نمی تواند بگوید ، تو به او برس . به داد مخلوقاتی برس و کمکشان کن که توان تشکر از تو را ندارند . به مورچه ها غذا بده ، برگ درختان را نوازش کن ، خاک طاقچه را پاک کن ، اگر به مخلوقی کمک کنی و او در ازای کمک تو جای دیگر برایت جبران کند ، با جهان بی حساب می شوی ، اما اگر بی زبانها را آراسته کنی ، جهان به تو بدهکار می شود و بدهی خود را مانند تصویرت در آینه به تو پس می دهد . اگر یک مشت گندم به جهان بدهی ، جهان هم با همان حرکت دست تو مانند تصویر در آینه ، یک مشت گندم به تو می دهد ، با این تفاوت که مشت جهان بزرگتر است .

رو تیپت کار کن عزیزم کمی هم آرایش کن 

میشه یه صلوات مهمونم کنین خیلی زندگی پر مشکلی دارم 😔🐾همه دوست نی نی سایتی دارن همه جا ام دیگه رو تگ میکنن چرا من پس ندارم   

۲۰بهت نمیاد 


۱۷اینا میخوری


و اینکه خیلی هم زیبایی چرا اعتماد به نفس نداری

   🖤🖤👋🏻     آفلاین میشم تا وقتی حالم خوب بشه  دلم طاقت غصه نداره ۱۴۰۰/۲/۳😔💔 خدایا این دفعه نه دیگه تو رو به بزرگیت قسم بزار پایدار بمونه ،یه صلوات مهمونم میکنین🙏🏻 خدا تا دوماه دیگه😭😭به بزرگی خودت قسم داغونم خودت که میدونی بنده هات نمیدونن خودشم نمیدونه😭😭😭😭التماست میکنم اقلن کاری کن اون درک کنه خدایا بزار برسیم بهم خدایا 😭😭ما مال همیم مگه نه؟؟؟؟خدایا قلبم داره منفجر میشه😭😭😭😭خدافظ تا ۱۱تیر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز